миний хүссэн амьдрал

34 3 1
                                    

-Би танд өөр зөндөө зүйл хэлж чадаагүй. Намайг уучлаарай. Таныг "хулчгар" гэж дуудсанд, та хулчгар огтоос биш та бол маш зоригтой.

-Намайг хулчгар гэж хэлснийг санахгүй байна. Гэхдээ Поттер, чамайг тэгж хэлэх хүн гэдгийг мэднэ гэж шүднийхээ завсаар сийгүүлэв. 

-Хэлсэн ч бай, үгүй ч бай би танд амь наснаасаа илүү их өртэй. Би таныг дурсаж дунд хүүгээ Албус Северус Поттер гэж нэрлэсэн. Хүү минь ухаантай, яг л Слизериний авъяасыг бүгдийг нь дууриасан.

-Поттерийн хүү Слизеринд оржээлдээ гэж сунжруулан хэлэв. 

-Тийм ээ, Тэр Слизеринд орсон. Би үүнд бухимддаггүй. Харин ч эсрэгээрээ бахархадаг. 

-Та Албусыг Слизеринд орсноор нь бахархадаг хэрэг үү? гэж би тэдний яриаг чагнах зуураа хэлэв.

-Яагаад болохгүй гэж? Слизерин муу биш. Муу хүмүүс л Слизеринд байсан болохоос биш. 

-Тийм лдээ. Бахархаад байхдаа яахавдээ.

-Лили.. гэж Снейп шивнэв.

-Тийм ээ. энэ бол миний бага охин Лили Луна Поттер. Яг миний ээж шиг.

-Яагаад та хүмүүсд намайг танилцуулах болгонд " ээжтэй минь адилхан" гэдэг юм бэ? Би бараг наад үгийг чинь мянган удаа сонсон. Ядаж "над шиг ногоон нүдтэй гэж болдоггүй юм уу?

-Үнэндээ чи Лилитэй их адилхан юм гэж Снейп шивнэсэн ч танхимд цуурайтав. 

-Мэднэ ээ, мэднэ. ааваа би танд ёрөндөгийг өгвөл намайг зөнд хаяна гэсэн байх аа.

-Тийм лдээ. Гэхдээ... би чадахгүй. Чи хичээл номоо яах юм?

-Би долдугаар дамжааний Ш.Е.Т өгж чадна. 

-Сургууль бол бодит амьдрал биш. 

-Бид сургуулиас гадуурх тэр зүйлд л бэлддэг биздээ гэж дүрсхийв.

-Тийм ээ тийм. Яахав зөвшөөрье. Гэхдээ долоо хоногт нэг удаа гэртээ ир. Хоолоо бас яах юм?

-Долоо хоногийн нэг өдөр ирэхдээ авчихъя. 

-Тэгвэл дараа нь уулзах хүмүүсийн жагсаалтаа хэл.

-Гриндэлволд, Невт Скаммандер, Николас Фламел,залуу Дамблдор, Амбриж.

-Амбрижтэй уулзаж яах юм?

-Яагаад тийм үзэн ядмаар гэдгийг мэдэх гэсэн юм. 

-Чи саяных шиг байдалд орвол яах юм? 

-Орохгүй ээ. Би болгоомжтой байна аа. 

-За. Гэхдээ ээж чинь намайг алах байх аа.

Би бол Лили Луна ПоттерWhere stories live. Discover now