9.why??

901 121 49
                                    


-"ممنونم که تا اینجا اومدی جیمین شی"

سری تکون داد"خواهش میکنم ...من خوب میدونم ماشین زدگی چه حسیه بخاطر همین درکت میکنم."

-اوه آره میدونم توام اینجوری میشی ولی مال تو خیلی شدیدتر از منه ...من معمولا انقدر حالم بد نمیشه ."

لبخندی زد و دستشو پشت گردنش برد...نفس عمیقی کشیدم و کارتمو کشیدم تا برم تو اتاق ولی قبلش به سمت جیمین برگشتم "واقعا از لطفت ممنونم و از یونگی شی هم دوباره عذرخواهی کن ...حتما خیلی عصبانی شده بود."

-"آیگو انقدر عذرخواهی نکن فقط یه اشتباه بود مطمئنم یونگی هیونگم راحت فراموشش میکنه."

سری تکون دادم"باشه پس دیگه عذرخواهی نمیکنم..."

-"آفرین ، شب بخیر."

-"ممنون شب توام بخیر."

براش دستی تکون دادم که دور شد و چندتا اتاق اونور تر غیب شد...و بعد ...من خودمو تو یه اتاق بزرگ و شیک ولی سوت و کور پیدا کردم ...ساعت هنوز 9:30 بود ولی حسابی بخاطر ماشین زدگیم خسته بودم ...یه دوش سریع گرفتم و پریدم تو تخت ...به طرز مسخره ای حوصله ی هیچ کاری رو نداشتم حتی غذا خوردن... چشمامو بستم تا خودمو به جهان پر ماجرای خواب دعوت کنم ولی با شنیدن صدای موبایلم مجبور شدم بازشون کنم و با دیدن 6 پیام از جانگمین تصمیم گرفتم بهش زنگ بزنم، موبایلمو رو اسپیکر گذاشتم:

-یوبوسیو؟(الو)

-جانگمینا منم...

با صدای جیغش از جام پریدم"یااااا دختره ی گیس بریده میدونی چقدر منتظرت بودم جوابمو بدی؟ تا الان داشتی چه غلطی میکردی ؟"

با ترس گفتم"آروم باش بابا من که نمیتونستم وقتی دارم تو دستشویی اتاق یونگی عق میزنم جوابتو بدم."

سکوت کرد ...فکر کنم بدجور شوکه شده بود...

-جانگمین...جانگمین زنده ای ؟

بعد از چند لحظه ی طولانی صداش اومد"تو ...تواتاق یونگی چه غلطی میکردی؟"

وقتی دیدم آروم شده باش جریانو تعریف کردم و اونم تا آخرش ساکت بود...

- الانم جیمین منو تا اتاقم همراهی کرد.

بالاخره بعد مدت ها صداش دراومد"خیلی بهت حسودیم میشه دختر خرشانس...باورم نمیشه هم سیکس پکای یونگی رو دیدی هم با جیمین تا اتاقت اومدی...آیییش ...یااا سیکس پکاش چطور بود؟"

با لبخند خبیثانه ای که حاصل افکار منحرفانه ی تو ذهنم بود جواب دادم"مثل مال جونگکوک برجسته نیست ولی ...میدونی چون سفیده ، نرم بنظر میاد اما باید سفت باشه..."

-اوووو ...مگه چقدر دیدیشون که اینجوری اسکن کردیش؟

-راستش فقط چند ثانیه ...

You Can't Live Without Me!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora