Op de terugweg was het stil. Ze kwamen eindelijk aan het kamp.
Hebben jullie Eren gevonden?
Verbaast antwoordde Levï: Wacht, is hij niet terug?
Nee en Ayato trouwens ook niet.
Wat!?
Hebben jullie niet gemerkt dat Ayato zich nogal raar gedroeg? vroeg Armin.
Een meisje stook haar hand omhoog en kwam tevoorschijn.
Ah? Historia?
Mhm ja...
ik gisteren! Toen ik Ayato zocht, vond ik een brief op zijn bureau.
Ik was nieuwsgierig dus las ik het..., maar ik kon niet alles lezen want ik hoorde hem in de gang. Ik had geen tijd om weg te lopen dus verborg ik me in de klerenkast.
Ik hoorde hem fluiten en toen kwam een vogel of een havik ofzo?
Maar dat doet er nu niet aan toe...
Ik zag hem de brief sturen en de vogel vloog weg. Ik...ik was bang dus liep ik direct weg toen hij de kamer verliet. maar ik ben zeker dat hij iets van plan is. Maar ik had nooit gedacht dat het iets met Eren te maken had.Levï sloeg de deur open.
W...wat zei je nu?!
Mikasa probeerde Levï te kalmeren.
Waar is die klootzak! Nu heeft hij met mij te maken!
Een kleine jongen kwam tevoorschijn. Ik weet het!
Daarstraks toen de rest op zoek ging, kwam Historia mij vertellen dat ze een microship had ingeplant op zijn achterhoofd. We vermoedde ook al dat er iets niet normaal was.
Die microchip is verbonden met mijn gsm. Ze keken gezamenlijk op de jongen's gsm. Naar waar gaan ze nu?! Levï was zijn kalmte helemaal verloren.De expressie op de jongen zijn gezicht was verafschuwd.
Jullie weten dat hier een zee vlakbij is toch?
Ja en? Wat is daar zo speciaal aan? Hij wees naar het rode bolletje op de gsm.Ze gaan naar een cliff.
JE LEEST
De fles
Teen FictionArmin stelt voor om de flesspel te spelen Ze spelen even tot de opdracht komt dat wie dat aangeduid is de persoon van keuze moet kussen.....