Eren ging zitten.
Even later vroeg Ayato heb je geen dorst of honger ?
Jawel ...
Hij opende het pakje koekjes
Wat is zijn gezicht toch fijn om naar te kijken wanneer hij eet dacht Ayato,
Hmmm heb ik iets op mijn gezicht vroeg Eren.
Gelukkig was er een kruimel naast zijn mond Ayato boog naar voren en likte het af.
Nam nu niet meer.
Het gezicht van Eren was knalrood levï kon het niet meer weerstaan het was zijn crush!
Hij stond op en pakte Eren bij de pols maar Eren klopte het af
Waarom doe je zo vreemd ?
Oi, Ayato onthoud dit goed.
EREN IS VAN MIJ EN DURF NIET MEER AAN HEM TE KOMEN OF JE HEBT MET MIJ TE MAKEN!!
Huh?
LATEN WE DAN EREN....
de bus remde en Eren viel achterover, levï vangde hem op en net toen Ayato hem terug wou pakken kwam de controleur en zei : IEDEREEN ZITTEN NU!
Eindelijk zat Eren nu naast levï.
Levï wierp een tevreden lachje naar Ayato. Ayato ging terug naar zijn plaats..Hij was nogal gefrustreerd.
Tsk wat een bastard dacht ayato.
De cola van Eren was op en hij had enorme dorst. Hij nam de cola uit levï's handen en dronk ervan.
Eh?
Phouah dat deed deugd dankje Levï, maar Levï zei niets, het eenige waar hij nu aan kin denken was: een indirecte kus, het is een indirecte kus....
Hij bloosde toen Eren vroeg wat er was.
Levï je bent rood, voel je je wel goed ? Eren zette zijn hand op zijn voorhoofd en voelde eraan.
Mhm nee geen koorts.
Al snel viel de nacht.
Eren probeerde op te blijven maar viel op Levï's schouder even later toen hij in een diepe slaap viel, gleed hij lager naar de borstkas.
Uiteindelijk in de ochtend toen ze er bijna waren sliep hij op levï's schoot. Armin had er stiekem een foto van genomen.
Na een paar uren rijden waren ze eindelijk aangekomen.
Armin zei: kijk sneeuw!
Iedereen verwonderde het landschap het was prachtig.
Ayato keek met een uitdagende blik naar Levï
Eren werd wakker.
Yo, goed geslapen?
Heb ik zo geslapen?
Jep, zei Armin en op een duur hield je onbewust ....
Levï sloot de mond van Armin.
Niemand mag weten dat ik begon met zijn hand vastpakken.
Eren stond op en ging naar buiten.
Ere-
Maar Armin zei: Levï zeggen dat je het niet door hebt.
Wat?
Armin fluisterde iets in levï's oor...
JE LEEST
De fles
Teen FictionArmin stelt voor om de flesspel te spelen Ze spelen even tot de opdracht komt dat wie dat aangeduid is de persoon van keuze moet kussen.....