"Şimdi ne olur hiç bilmiyorum ama önümüzde ışıklı bir yol olmalı haketik biz bunu. Bizim aşkımız şiir gibi mısralar boyu devam etmesi gerek... "
#NarGed 🖤❤️Nare
____
O kadar yorgunum ki artık bilgisayara bakacak gücüm kalmadı. Kahvemden bir yudum alıp ayaklandım. Benim yorgunluğumu yalnız Gediz alır. Onun yanına gitmek en iyisi. Acaba konferans görüşmesi bitti mi? Bilgisayarı kapatıp çıktım odadan. Deniz kurabiye yiyordu.
"Deniz Gediz -" dediğim an hemen ayaklanıp önünde ki kurabiyeleri bırakıp masanın altına koymaya çalıştı telaşla. Gediz 'den mi korkuyor gerçekten? Arkasına baktı hemen. Gediz' in gelmediğini görünce rahatlayarak nefesini verdi.
"Deniz ne bu telaş? "
"Nare hanım ödümü kopardınız ya bir an Gediz bey geldi sandım."
Şaşkın bir şekilde kala kaldım. Gediz Allah bilir ne yaptı burda? Masanın arkasına geçip bir tane kurabiye aldım.
" Sen Gediz 'den mi korkuyorsun niye ki ?"
Derin bir nefes alıp önünde ki kahve bardağını kaldırdı.
" Kahve için. O gün çok sinirliydi sonra bana patladı. Kahve kırmızı çizgisidirde."
Gediz' in daha önce uşak benim kırmızı çizgim dediği an geldi akıllıma gülmeden edemedim.
"Biliyorum çok sever sabah özellikle hemen içmek ister."
Gözlerini mutlulukla açtı. Kötü bir pot kırdım harika.
" Ne ise Nare hanım sizde bizim gibi tanımaya başladınız Gediz beyi ne güzel. "
Yanaklarımın kızardığını hissediyorum.
"Of tamam sus."
Yüzümü temizleyip Gediz 'in odasına doğru yürüdüm.
"Nare hanım Gediz bey ne zaman çok sinirliydi biliyormusuz?"
Deniz' in sesi ile durdum ve ona döndüm.
"Ne zaman?"
Güldü altan altan
"Siz Melek 'in babası ile yurt dışına gittiğiniz gün. Öyle delirdi ki ilk defa öyle gördüm Gediz beyi kendinden geçti. Hatta o gün Nare, Melek diye etrafta koştu. Bence siz Gediz bey için ilk günden beri çok önemlisiniz. Siz hiç gitmeyin olur mu? "
Biz Montenegro' ya Melek 'i almak için gitmemiştik. İlk zamanlar ta o günden biri ben onun için önemlimiymiş yani? Bizim için kendinden geçmesi... Nasıl bir aşk bu böyle? Nasıl fark etmedim ben? O yanımda yanarken ben nasıl farklı yollardayım nasıl omzunda başkası için ağlarım? Kim bilir ne kadar kalbini kırdım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
ChickLitBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020