"Senin gözlerin bi Gediz'in yanında ışıl ışıl oluyor. Nerde ne diyeceğini bilen Nare bi Gediz 'in yanında tekliyor. Bi Gediz 'in yanında çocuk gibi oluyorsun"
"NARGED❤
1 Gün Sonraİki gündür hayat sıkıntısız ve güzel ilerliyordu. Kendi hayatımda hiç beklemediğim şeyler yaşarken iş tarafından da iyi gidiyoruz. Şimdi atığım imza ile şirket artık kesin olarak ulusal çalışan bir şirket oldu.
Şirkete ilk geldiğimde hayalim olan büyüme gerçekleşti. "Yapamazsın " diyen herkese iyi bir cevaptı bu. Ya ben ciddi ciddi mutluyum. Uzun zaman sonra rol yapmadan gerçekten mutlu olduğumu hisediyorum.
İmzaları atıp ayaklandık. Güzel günler geliyor sanki artık."Gediz bey anlaştığımıza çok sevindim."
Kapıya doğru geçirmek için ayağa kalktım.
"Bende çok sevindim. Eminim bu anlaşama iki şirket için çok iyi gelecek."
Cihan beyin uzatğı eli tutum. Onca yıl Avrupa 'larda süründüm. İşte şimdi karşılığını alıyorum.
"Kesinlikle Gediz bey. Size şunu itraf ediyim. Dış ilişkiler müdürünüz olmasa iptal edecektim anlaşmayı. İyiki beni durdurmuş."
Garip bir şekilde yüzüne baktım.
Dış ilişkiler müdürümüz mü dedi?
İşi iptal mi edecekti iyi de ne oldu benim niye haberim yok?" Nasıl yani niye iptal edecektiniz ve dış ilişkiler müdürüm ne yaptı? "
Altından çıkacak şeyi gerçekten merak ediyorum. Ayrıca Nare bana niye antalmadı olan bitteni ?
"Size söylemedi mi ne güzel bir çalışan iyilik yapsa bile çıkar peşinde değil."
Sıkıntıyla nefesimi verdim. Gerçekten merak ediyorum ama adam eveleyip geveliyor.
"O öyledir de mesele ne tam olarak?"
Haberim olmadığını öğrendiği için sıkıntıyla nefesini verdi.
" Sizin diğer çalışanınız bana yalnış sözleşmeler imzalatı ve sizin şirkete gelmeyeceğinizi söyledi."
Sinirle güldüm. Acaba kim diye düşünmem bile saçma elbete bu kişi Dudu 'dur. Ama yine de sordum.
"Gerçekten mi hangi çalışanım? "
"Kısa boylu siyah saçlı olan kız . Çokta patavatsız olan. "
Dudu 'dan bahsediyordu elbette. Tam tahimin ettiğim gibi. O kızla gerçekten işim çok zor. Her açıdan. Bir tarafım gerçekten burda çalışmak istediğine inanmak istiyor. Yeni mezun olmuş şans ver diyor . Ama bir tarafım bu kızın aklı beş karış havada diyor. Otoparka indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
ChickLitBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020