"Yanımda oturun kadınla aramızda ki, etrafımızda ki bütün saçma sapan mesleler bittikten sonra sadece mutlu olmayı diledim. Gerçekleşecek mi?"
#Narged 💔
__________
Gediz
Arabamı sert bir şekilde durdurdum. Efeoğlu konağının önünde. Adım kadar eminim ki bu işin altında onlar vardı. Araba kundaklama, sabah yolda kimse yokken yol kesmek neyin nesi? Kim buna cesaret edebilir ki o aileden başka? Kimse!
Daha önce de yaptılar. Bir kez kez daha aynı şeyleri yaşamasına vesile olurlar eminim.
Sert bir şekilde kapıya vurdum." Efoğluları çıkın dışarı!"
Bir kaç kez daha vurdum. Ama kimse açmadı kapıyı. Daha sert vurdum ve onlar çıkana kadar bağırmaya devam ettim. Kapıya söylene söylene birilerin geldiğini duyunca durudum.
Kapıyı Yahya açtı."Akşam akşam burda ne işin-"
O sözünü tamamlamadan yakasını tutup duvara yapıştırdım.
"Bence neden burda olduğumu çok iyi biliyorsun! "
Dedim öfke ile soluyarak
"Abi anlamıyorum çek ellerini-" dediği an vurmak için elimi kaldırdım ki
"Rahat bırak oğlumu ne yapıyorsun sen?"
Sesi duydum an durdum gelmişti asıl zalim.
" Tabi Halise hanım çekerim ellerimi."
Diyerek sert bir şekilde bıraktım Yahya 'yı ve yere düştü bende işin asıl mimarına döndüm.
" Ne derdin var senin?"
Yüzüme tiksinti ile bakmayı asla ihmal etmiyordu.
Ona cevap vermeden söze Yahya girdi." Efendi Gediz Işıklı eşkiya olmuş işte ana. " dedi yere tükürerek. Sinirle tekrar ona döndüğümde duvarın dibine gidip sustu.
"Eşkiya değilsen evime niye geldin Gediz Ağa?"
Tekrar Halise hanıma döndüm.
" Bence kimin eşkiya olduğu belli. Halise hanım!" dedim imalı imalı
"Neyden bahsediyorsun sen?"
" Nare'den bahsediyorum."
Yüzünde anlık bir telaş bir korku hissi geçti buna yemin edebilirim.
"Ne olmuş gavur kızına?"
"Aa haberiniz yok mu? Nedense hiç inanmadım. Bugün yine 5 ay önce yaşadıklarını yaşadı ne garip. Acaba bunun altında kim var? "
Yahya annesi ile bakışıp yutkundu. Verdikleri tepkilerden doğru düşüncede okuduğuma daha çok inanmaya başladım. Yahya bana döndü.
"Sen anamı neyle suçladığının farkındamısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
Literatura FemininaBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020