" Ben hiç bir zaman dünyayı umursamadan hayatın tadını çıkarabilen taraf olmadım. Etrafımda sevdiklerim acı çekerken seyirci olmadım. Ben yaşamadım ki. Ben kendim için bile yaşamadım..."
#NarGed 🧡Gediz
Dün olanlardan sonra nasıl hissedeceğimi bilmiyorum. Guruluyum, içimde tarifi olmayan bir sıktıda var. Mutluyumda. Ama kendim için değil Nare için.
Yaşanan olaylardan sonra dağılmayı değil dağıtmayı tercih etti. Sancar'a ömründe yemediği bir ayar verdi. Bütün meydanın karşısında destan dedikleri hikayenin kahramanına tokat atı ve dimdik bir şekilde düğünden ayrıldı. Kulübeyi yaktı. Geçmişine kapıyı kapatı.
Benim tanıdığım ilk Nare gibiydi. Tek bir farkla ; bu sefer kendine sinirli değil. Bedel ödemiyor ödetiyor. Hayatın zorluğundan kaçmıyor ölmeyi istemiyor. Yeniden can bulmak istiyor. Özgür olmak istiyor.
Artık sıra bende diyor. İşte olması gereken bu. Enkaz olmayı hakedenler onlardı. Nare değil. Biz birlikte özgür olurmuyuz bilmiyorum. Ama Nare 'nin özgür olması için çabalıcam."Gediz bey misafiriniz var."
Dosyaları köşeye bıraktım. Evet şirketteyim dünden olanlardan sonra birlikte uçağa binip gitmemiz gerekirdi dimi. Gitmedik. Çünkü velayet davası var. Sancar sinirden kesinlikle en olmaması gerekeni yapar. Nare 'yi iğrenç ithamlar ile yargılar. Kalbini sorgular haddiymiş gibi. Bütün Muğla' yı Nare 'ye küstürür. Siz destan yazdınız o sildi diye. Ve bir gidiş Melek siz bir hayata mal olabilir. Nare' yi bu iğrenç zihiyete ki şiddet severlerle asla sınamam. Hele Melek siz bir günle. Asla!
"Kim Deniz?"
"Elvan hanım."
Derin bir nefes aldım. Hadi bakalım yargılanmaya başlayalım. Gerçek aşkın ne olduğunu bile bilmeyen insanlar tarfından.
"Gönder. "
Bir süre sonra odama geldi. Yüzünde çok sinirli bir ifade vardı.
Asla şaşırmadım bir bakış." Oo Elvan hoşgeldin. Neden geldin? Sorması ayıp. "
dedim onun bu saçma tavrını önemsemeden." Konuşacaz Gediz abi konuşacaz." diyerek kapıyı sertçe kapatıp karşıma geçti.
"Seni dinliyorum."
"Lafı hiç uzatmıycam. Nare 'yi neden doldurup duruyorsun?"
Söylediği söze ile gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Bi Nare' yi doldurmadığım kalmıştı o da oldu.
"Allah Allah hangi konuda doldurmuşum Nare 'yi?"
Sinirle güldü.
"Hangi konu diyorsun bide. Sancar abiye karşı, sevdasına karşı sen dolduruyorsun. Geçmiş hataları hatırlatıyorsundur dimi? "
" İnan bana Nare' yi Sancar için doldurmam ki doldurmaya gerek bile yok. Çünkü Nare 'nin gözleri görüyor. Ve biliyormusun Sancar' ın hatalarının hatırlamak için hiç kimseye ihtiyac yok. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
Chick-LitBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020