Öğrendik ki: Her yarayı saran zaman değil, sevgidir.
#NarGed ❤️
Gediz
2 gün sonra
"Gediz ablacım hadi kalk."
Ablamın sesini duyduğum an başımı öteki tarafa çevirip yastığı başımın üstüne koydum.
"Gediz...Gediz.. Kalk diyorum."
Oflayarak yastığı çekip ona diktim gözlerimi.
"Of abla sabah sabah adımı mı ezberelemeye çalışıyorsun?"
Keyifle gülümsedi. Bu gülüşün altında başka şeyler var adım kadar eminim.
Tam bir şey diyecekken sözünü kestim."Beş dakika huzur vermiyceksin dimi?" dedim esneyerek
"Tab ki huzur veririm. Anlaşılan çok uykun var. Tüh be kahvaltıyı kaçıracaksın."
"Evet ablam çok uykum var. Ve aç değilim. Uyumak istiyorum. "
Kapıya doğru yürüyüp bana döndü
"Peki kardeşim aman sen uykundan ödün verme bizde aşağıda Nare 'yle kahvaltı ederiz sen uyuma-"
Nare' nin adını duyduğum doğruldum. Şaka gerçekten burda mı?
"Nare burda mı?"
Keyifle başını onaylayarak saladı. Birden yataktan kalktım. Ama öyle bir kalktım ki az kalsın yere düşünüyordum.
"Gediz ne bu telaş"
Ablamı hiç takmadan hızlıca banyoya geçtim kendime gelmek için yüzümü yıkadım. Nare gelimiş bana ne bu telaş diyor. Odaya döndüğümde ablam hâlâ yerindeydi. Yüzünde hiç gizlemediği bir sırıtış vardı. Benim bu halimden zevk alıyor resmen. Ee tabi yıllar sonra ilk defa kardeşini böyle görüyor ama bir gülüşünü tut bu kadar olmaz ki..
Birlikte odadan çıktık." Ya ben kardeşimi böyle de mi görecetim? "
"Ne varmış ki halimde?"
Ablamın cevabını beklemeden indim merdivenden. Günlerdir görmediğim yeşil gözlümü görünce olduğum basamakta durdum. Hiç beklemediğim bir şey ile karşılaşınca şaşkın bakışımı gizleyemedim.
Nare saçlarını hafif dalgalı yapmış o güzel gözlerini gösterecek şekilde makyaj da yapmış ve çok güzel kırmızı bir elbise giymişti. Bu kız her hali ile çok güzel ama bugün nefes kesici olmuş."Gediz..."
O güzel sesini duyunca kendime geldim.
"Nare..." tuttuğum nefesimi verince gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
Romanzi rosa / ChickLitBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020