Birini Kaybetme Korkun Ne Kadar Büyükse Kalbinde Yeri O Kadar Büyüktür...
#NarGed
Nare
"Anne soframız çok güzel oldu. Gediz gelince çok mutlu olacak dimi? "
Melek mutlulukla sofraya bakıyordu.
Elimdeki tabakları sofraya bırakıp derin bir nefes verdim."Kesinlikle annecim havalara uçacak bence. En sevdiği yemekleri de yapatık sonuçta."
Melek bir tane sarmayı ağzına atıp
"Sarma çok seviyor benim gibi."
Gülümseyerek yanağından öptüm.
Ee sonuçta ben Gediz'e boşu boşuna Melek gibisin demiyorum. İşte kanıtlandı.Melekle salona geçip beklemeye başladık. Gediz bey daha gelmedi ama ikimizde de tatlı bir heycan vardı. Adamın etkisi bile huzur veren cinsten. Bir insanı beklemek kapyı açtığımda gülen yüzü ile beni karşılacağını bilmek mutlu ediyor. Kalbimin çırmasını duyuyorum. Ben hiç bir zaman böyle olmamıştım bu kadar heycan niye. Gediz' e olan sevgim beni bamabaşka bir kadına çevirdi resmen. Aslında yıllardır olmak istediğim gibi oldum. Ne mutlu ki karşıma Gediz çıktı. Bu duyguları hisediyorum...
" Anne çay yapatın ya şimdi Gediz kurabiye getirmeyi unutursa o yanlarımı yiycez?"
Melek alayla karışık konuşunca dayanamıyıp onu gıdıklamaya başladım."Laflara bak laflara..."
"Anne dur şaka yaptım haha."
Melek hem kahkaha atıyor hem beni durdurmaya çalışıyordu. Ee bugün çok alay etti. Elimden kurtulamaz.
Bende gülerek gıdıklamaya devam ettim. Kapı çalınca hemen ayaklandım." Anne Gediz geldi şimdi seni ona söyleyecem ve birlikte seni gıdıklıycaz görüsün."
" Sakın küçük hanım sakın." dedim şakayla karışık uyarır gibi.
Melek beni dinlemeyip kahkaha ata ata kapıya koştu. Bugün çok eğlenecez belli oldu. Bende kapaya doğru ilerledim. Melek 'in bu Gediz sevgisine bayılıyorum. O kadar çok anlaşıyorlar ki sanki babası oymuş gibi... İçimden bunu demek bile burktu beni. Keşke geçmişte Sancar değilde Gediz çıksaydı karşıma. Melek'in babası o olsaydı. Eminim şimdi çok mutlu bir aile olmuştuk. Haketiğimiz mutluğu hiç gizlemeden kimsenin çirkin itamlarına maruz kalmadan birbirimizin gözlerine bakıp yaşardık. Geçmişte olmadı umarım gelecekte olur. Umarım kader bizden yana yazılmıştır. Kapıya vardığımda içimde ki heycan artı geldi sonunda. Melek kapıyı açınca ikimizin umutları bir anda yıkıldı. Gelen Gediz değildi.
" Anne ben içerdeyim." diyerek Melek içeri geçti buruk birşekilde.
" Nare hanım bu saate beni beklemiyordunuz biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı : Masal《NarGed》
ChickLitBiz masal yazacaz Nare ve Gediz 'in masallını❤ Bu hikaye öyle imkansız öyle mümkün ki 17.bölumden sonrası... 25.07.2020