Na Jaemin
Ellerimi Birbirine Bastırıp Ağlamamak İçin Gözlerimi Kapattım. Avcı Saçlarımı Okşuyor, Kulağıma Sevgi(?) Sözcükleri Fısıldıyor Ve Saçlarıma Öpücükler Konduruyordu. Bense Sessizce İzin Veriyordum Ona. Ama Bu Tatlı(!) Saatlerimiz Bitmiş, Avcı Sertçe Çektiği Saçlarımla Çığlık Atmama Neden Olmuştu. Nefessiz Kaldığımı Hissettim, Zira Boynuma Vuran Sıcak Nefesi, Nefesimi Kesmişti.
"A-Avcı-"
"Şimdi Odana Git Ve Eşyalarını Topla Çiçeğim. Birkaç Saate Kalmaz Bu İğrenç Evden Gideceğiz. Tamam Mı?"
"Ta-Tamam, Odama Gideceğim! Saçlarımı Bırak Ne Olur..."
Ağlayarak Saçlarımdaki Elimi Tuttum. Soğuk Eller Acımadan Çekiyordu Saçlarımı, Birkaç Telimi Kopardığına Emindim. Gözyaşlarım Yanaklarımdan Sicim Sicim Akarken Yavaşça Saçımı Bıraktı Ve Alnıma Hafif Bir Buse Kondurdu Avcı. Dolu Gözlerimle Ona Baktım, Siyah Hareleri Beni En Kör Kuyulara Sürüklerken Karşısında Sadece Acizce Kıvranabilmiştim...
"Eve Döndüğümüzde Seninle Uzun Uzadıya Konuşacağız Çiçeğim, Merak Etme. Şimdi Tek Yapman Gereken Şey Toparlanmak, Tamam Mı?"
Başımı Salladım İsteksizce. Avcı Da Beni Bırakmış Ve Ayağa Kalktığımda Kalçama Yavaşça Vurmuştu. Kıkırdaması Kulaklarıma Dolarken Hiçbir Şey Yapmadan Odama Girdim Hızlıca. Ağzımdan Küçük Bir Hıçkırık Çıktı. Bir Tane Daha, Ve Bir Tane Daha. Hıçkırarak Ağlamaya Başladım Yere Çöküp. Buldu Beni, Bir Daha Da Asla Bırakmaz...
"Çiçeğim, Hazır Mısın?"
Kapıya Vuran Avcı Sayesinde Kendime Gelmiştim, Anlaşılan Uzun Süredir Ağlıyordum. Hızlıca Gözyaşlarımı Sildim Ve Burnumu Çektim. Ardından Kapının Önünden Çekildim Ve Kapıyı Açan Avcıya Gülümsemeye Zorladım Kendimi. Avcı Bana Tek Kaşını Kaldırarak Bakmış Bakışları Üzerimden Çekilip Odada Gezinmişti. Ellerimi Suçlu Çocuklar Gibi Önümde Birleştirdim Ve Bakışlarımı Yere Eğdim.
"Bavulum Yok Benim..."
Avcının Kıkırdama Sesini Duydum. Merakla Başımı Kaldırdığımda Bana Gülümsemesine Rağmen Sert Bir İfadeyle Bakıyordu Avcı. Titremeden Edemedim.
"Mutfağa Geç Ve Kahve Yap."
Başımı Salladım Hızla Ve Mutfağa Kaçarcasına Gittim. Nescafe Yapmak İçin Sıcak Suyu Kettle'a Koyarken Çekmeceleri Karıştırdım. Bu Arada Dikkatimden Kaçmadı, Bıçak Ve Çatallar Yoktu Çekmecede. Sadece Kaşıklar Ve Spatulalar.
"Ne Arıyorsun Çiçeğim?"
Arkamdan Belime Sarıldı Kaslı Kollar. Çenesi Omuzuma Baskı Yapıyor, Ama Acıtmıyordu.
"Kahve..."
Elimdeki Kaşığı Çekmeceye Geri Koyup Daha Küçük Bir Kaşığı Aldım Ve Çekmeceyi Kapattım. Kettle'daki Suyun Kaynadığını Haber Veren Ses Çıktığında, Avcı Çenesini Omuzumdan Çekmiş, Ama Ellerini Belimden Çekmemişti.
O Yokmuş Gibi Davranmayı Seçip Kahveleri Hazırladım. Avcı İse Beni Sessize İzliyor, Çıtını Dahi Çıkarmıyordu. Hatta Boynuma Vuran Sıcak Nefesi, Belimi Saran Kaslı Kolları Olmasa Varlığından Haberim Dahi Olmazdı.
"Bence Nefis Oldu Çiçeğim."
Avcı Kahveleri Alıp Masaya Geçerken Sessizce Yerimde Bekledim. Avcı İse Benim Ayaklarımı İzlediğimi Görünce Yeniden Kıkırdamış, Kolumdan Tutup Beni Kendine Çekmişti. Başımı Onun Boynuna Yaslı Halde Buldum, Ellerini Belimi Sarmıştı. Nefessiz Kaldım Yeniden, Avcı Beni En Küçük Hareketiyle Ürkütmeyi Başarıyordu.
"Çiçeğim, Hadi Kahvelerimizi İçelim. Sonra Evinize Gideriz Ve-"
"A-Avcı!"
Dedim Birden. Heyecan Yapmıştım Çünkü Dudaklarını Boynumda Hissetmiştim. Benim Birden Heyecanlanmamla Boynumu Terk Etmişti O Sert Dudaklar. Merakla Bana Bakıyordu Avcı.
"Ne Oldu Çiçeğim?"
Ellerini Yavaşça Çekti Belimden, Bir Elini Başına Götürüp Saçlarını Karıştırmıştı. Bir Anlığına Tatlı Görünmüştü Gözüme, Ama Yaptıkları Aklıma Gelince Hızlıca Silinmişti O Tatlı İmaj.
"Sadece...Bu Evde Kalsak Olmaz Mı?"
Ellerimle Oynadım Tatlı Görünmeye Çalışmak İçin. İşe Yaramış Mıydı Bilmem, Ama Saçlarımı Okşayan Eliyle Sanırım Başarmıştım...
Ya Da Ben Öyle Sandım.
Çünkü Saçlarımdan Tuttuğu Gibi Yere Attığı Bedenime Attığı Tekmeler Atarken Sinirle Konuşmasıyla Anlamıştım Her Şeyi, Başaramamıştım...
"SEN BENİM SÖZÜMÜN ÜSTÜNE SÖZ SÖYLEYEBİLECEĞİNİ Mİ SANIYORSUN JAEMIN?!"
Büyük Bir Hata Yapmıştım, Avcı Asla Seçimlerini Değiştirmezdi.
Beni Asla Bırakmayacağını Söylemiş, Bu Kararından Da Vazgeçmemişti...
...
Selam <3
Aklımda Olaylar Yavaş Yavaş Şekillendi, Ve Sanırım Ağır Küfür Yiyeceğim Finalde Bdjkslaaşdmğğ
Neyse, Sağlıcakla Kalın, Nomin İle Kalın 💚🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower Hunter | Nomin ✓
Mystery / Thriller"O Avcıydı, Ama Sadece Çiçekleri Avlardı. Ve Ben Onun En Güzel Çiçeğiydim." Lee Jeno × Na Jaemin 15 Bölümde Final Serisi-7