Bir Buçuk Yıldır Gelmeyen O Final
...
"Jeno!" Elindeki Çiçeği Yere Bırakan Jaemin Bıkkınlıkla Söylendi. "Manolyaları Yanlış Yere Ekmişsin!"
Jaemin'in Oflaması Üzerine Hızla Ayağa Kalkan Jeno Alnındaki Teri Sildi Ve Yanındaki Su Şişesine Uzandı. Yorgunluktan Ölüyordu Fakat Hala Jaemin'i Memnu Edememenin Hırsı Vardı İçinde. "Ben Senin Gibi Güzel Bir Çiçek Değilim Ki Jaemin, Nasıl bileyim Her Şeyi?"
"Kıvırma." Jeno'nun Alnına Fiske Atan Jaemin Güldü, Başını İki Yana Salladı Ve İç Çekti. Bahçelerini Güzelleştirmek İstemişti Eskisi Gibi Ama Jeno'nun Aldığı Çiçekler Gece Açan, Gündüz Uyuyan Akşam Sefasıydı. Eh, Gün Boyu Güneş Alan Bahçeleri İçin İyi Olmasa Da Jaemin De Çiçekti, Elbet Bir Yolunu Bulurdu.
"Sunjung Ne Zaman Dönecekti Jeno?" Elindeki Eldiveni Çıkarak Şişedeki Suya Uzanan Jaemin Kana Kana Soğuk Suyu İçerken İç Çekti Jeno.
"Hmm, İki Hafta Oldu Gideli, Rahat İki Haftası Daha Var Gelmesine."
Dudaklarını Büzdü Ve Doğruldu Jaemin De, Şehir Dışında Seçtikleri Doğal Hayatları Güzelce Devam Ediyordu Lakin Güçlerini Kontrol Etmek Adına Sunjung Üç Ayda Bir Ay Prensini Ziyaret Etmek Üzere Ay'a Gidiyor, Bir Ay Yanında Kalıyor Ve Çalışıyordu. Jeno İle Jaemin İse Sunjung'un Olmadığı Aylarda Aşklarını Tazeliyor, Bahçeleriyle İlgileniyor Ve Kızlarının Dönüşünü Dört Gözle Bekliyorlardı.
"Jeno, Bu Akşam Film İzleyelim Mi?" Suyunu İçen Jaemin Birazını Da Başından Aşağı Döktü Ve Rahat Bir Nefes Verdi. Hava Sıcaktı Ve Oldukça Terlemişti.
"Olur Bebeğim, Yemeği De Dışarıdan Söyleyelim Bulaşık Derdimiz De Olmaz."
"Olur, Ben Banyoya Geçiyorum Sen Halledersin."
Jaemin Eve Geçerken Jeno Telefonunu Cebinden Çıkarmış, Akşama Yemek Sipariş Etmişti.
Bu Sırada Jaemin Çıkmadan Etrafı Toplamış, Romantik Bir Ortam Oluşturmak Adına Kokulu Mumları Güzelce Yakmıştı.
Jaemin Banyodan Yalnızca Bornozuyla Çıktığında Islak Saçlarına Ufak Bir Öpücük Kondurdu Ve Kendi De Banyoya Girmeden Önce Seslendi Jeno, Çiçeğine.
"Üzerini Ben Gelmeden Giyinme!"
...
Jeno Duşa Girdiğinde Saçlarını Kuruladı Jaemin Başta. Sonrasında Oyalanmak İçin Bir Şeyler Bulmak Adına Etrafı Kurcalarken Açtığı Çekmecede Bulduğu Ses Kayıt Cihazını Görünce Şaşkınlıkla Kaşlarını Kaldırdı.
Jeno'dan Kaçtığını Düşündüğü Zamanlar Derdini Kendine Anlatmak Adına Psikoloğunun Tavsiyesiydi Bu, Kayıtları Açıp Tek Tek Dinlerken Arada Kıkırdıyor, Çaresiz Olduğunu Düşündüğü Zamanları İç Geçirerek Hatırlıyordu.
Kayıtlarının Bittiğini Düşünüp Cihazı Kapatıyordu Ki, Duyduğu Cızırtı Sesiyle Durdu Ve Yeni Gelen Kaydı Dinlemeye Başladı.
"Na Jaemin'in Anıları.
Sayfa Sayısını Bilmiyorum, Sesli Kayıt.
Ben, Bu Kayıtların Oluşma Nedeni, Lee Jeno. Çiçeğimin Tabiriyle, Avcı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower Hunter | Nomin ✓
Mystery / Thriller"O Avcıydı, Ama Sadece Çiçekleri Avlardı. Ve Ben Onun En Güzel Çiçeğiydim." Lee Jeno × Na Jaemin 15 Bölümde Final Serisi-7