12

214 17 31
                                    

Jaemin Kolları Arasındaki Bedenin Hareketiyle Uyandığında Gözlerini Hafifçe Araladı Ve Homurdandı Sessizce. Kızları Sunjung Balkona Çıkmış, Elini Bembeyaz Parlayan Dolunaya Doğru Uzatıyordu.

İçine Düşen Korkuyla Yataktan Doğrulmak İstedi Jaemin Fakat Göğsüne Konan Kolla Durdu Ve Yanında Sessizce Uzanan Avcıya Döndü.

"Jeno-"

Jeno Eliyle Jaemin'in Ağzını Kapattı Ve Sessiz Olmasını İşaret Ederek Kızlarının Olduğu Tarafa Geri Döndü. Sunjung Neşeyle Aya Doğru Bakarken Beyaz Bir Siluet Yaklaştı Ona Doğru, Jaemin İyice Endişelendi. Gözleri Jeno'ya Döndüğünde Avcının Yüzünün İfadesiz Olduğunu Fark Etti. Bir Sorun Olsa İlk Atak Yapacak Olanın Jeno Olacağını Biliyordu Jaemin, Demek Ki Ortada Sorun Olacak Bir Durum Yoktu.

Beyaz Siluet Sunjung'u Kolları Arasına Aldı, Alınlarını Birbirine Yasladı Ve Ufak Bir Işık Peydah Oldu Aralarında.

"Sesimi Ne Zaman Geri Vereceksin Bana?"

Kızlarının Dedikleriyle Gözleri Kocaman Oldu Jaemin'in, Jeno Hâlâ Sakindi. Bu Beyaz Siluet Her Kimse Kızlarının Konuşmamasının Nedeniydi. En Azından Jaemin'in Nezlinde.

"Henüz Olmaz Prenses, Tehlike Ne Yazık Ki Geçmiş Değil."

"Pekâlâ Ay Prensi, Her Gece Yanıma Gelmenizi Bekleyeceğim."

Kızlarının Ay Prensi Dediği Beyaz Siluet Minik Sunjung'u Geri Balkona Bırakmış, Aralarındaki Işık Kaybolmuş Ve Beyaz Siluet Yok Olmuştu. İç Çekti Minik Beden, Bakışları Ay Üzerinde Gezinirken Jaemin Kulağına Üflenen Nefesi Hissetti.

"Uyuyormuş Gibi Yap, Sunjung Uyuyunca Konuşuruz."

Jeno'nun Dedikleriyle Başını Salladı Ve Kapattı Gözlerini Kapattı Jaemin. Kızları Bir Süre Sonra İkisinin Arasına Geçip Uykuya Daldığında İlk Başta Jeno Açtı Gözlerini, Sonra Da Jaemin. Çiçek, Avcısına Nefes Nefese Bakarken İkisinin De Aklından Sadece Şunlar Geçiyordu:

"Tehlikedeyiz."

...

Sabah Kesinlikle Huzurlu Bir Kahvaltı Etmemişti Küçük Aile. Jaemin Kızının Yanından Bir An Olsun Ayrılmıyor, Jeno İse Evin Dışında Kalıp Nöbet Tutuyordu.

Jaemin Dalgın Dalgın Elindeki Ekmeğe Çikolata Sürerken Sandalyesinden İnen Kızı Babasının Kolunu Tutmuş, Merakla Yana Eğmişti Başını. Onun Bu Hareketiyle İç Çekti Jaemin, Gözleri Cama Kayıp Soğukta Dışarıda Kendileri İçin Bekleyen Avcısını Görünce Gözlerinin Dolmasına Engel Olamamıştı.

"Bebeğim, Bu Ekmeği Ve Çayı Babana Götürmek İster Misin Benimle?"

Hevesle Başını Salladı Sunjung. Jaemin Ekmeği Tabağa Koyup Tabağı Da Tepsiye Aldı Ve Kupa Bardağa Yeni Demlediği Çayı Doldurup Tabağın Yanına Yerleştirdi. Sunjung Önden Babasına Kapıyı Açarken Gelen Sesle Başını Kendisine Doğru Yürüyen Çiçeği Ve Kızına Çevirdi Jeno. Jaemin Yorgun, Sunjung Neşeyle Ona Bakıyordu. Usulca Gülümsedi Avcı, Çiçeği Yanına Geldiğinde Alnına Uzun Bir Öpücük Kondurmadan Hemen Önce.

"Teşekkür Ederim Güzelim."

Tabaktaki Çikolatalı Ekmeği Eline Alıp Yavaşça Yemeye Başladı Jeno. Bu Sırada Sunjung Babasının Bacağına Sarılmış, Merakla Ona Bakıyordu. Jaemin Kızlarına Gülümseyerek Bakarken Sunjung Daha Da Sıkı Sarıldı Kaslı Bacağa.

"Sen Babam Değilsin."

Kızının Dedikleriyle Korku Ve Şaşkınlıkla Yanındaki Bedene Döndü Jaemin. Bakışları Eski Yumuşaklığını Kaybederken Usulca Gülümsedi Jeno(?)

Flower Hunter | Nomin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin