9

456 46 25
                                    

Yazar Anlatımından

"Anlat Bana Her Şeyi."

Jaemin Başını Omuzuna Gömdüğü Bedene Merakla Bakarken Jeno Derin Bir Nefes Verdi.

"Kim Olduğumuzu Hatırlıyor Musun?"

Başını Sallayıp Dudaklarını Büzdü Jaemin. Irkların Hatırlıyordu, Kim Olduklarını Biliyordu.

"Bizler Irish Denilen Bir Irkız. Irkımız İkiye Ayrılır, Avcılar Ve Çiçekler. Çiçekler Üretimden Sorumludur, Avcılar İse Güvenlik Ve Demokrasiden. Bizim Irkımız Asırlarca Yaşar, En Gencimiz Bin Yaşında Ölür."

"Doğru."

Dedi Jeno Ellerini Jaemin'in Saçlarına Atıp Okşamaya Başlarken. Jaemin İse Sessizce Jeno'nun Diyeceklerini Bekliyordu.

"Biz Evliydik Jaem...Ama Ben Seni Koruyamadım, Ailemiz Saldırıya Uğradı Ve Ayrıldık. İkimiz De Kaybettik Hafızamızı, Sokakta Yaşadım Ben Jaem...Sen İse Bir Zenginin Himayesine Girmişsin, Güvende Kalmışsın. O Kadar Sevindim Ki Senin Adına, Güzelce Yaşadığını Bilmek Beni O Kadar Mutlu Etti Ki..."

Derin Bir Nefes Alıp Jaemin'in Alnına Öpücük Kondurdu Jeno. Ardından Sözlerine Kaldığı Yerden Devam Etti.

"Bir Gün Boş Boş Dolanırken Sokakta, Taeyong Hyung Buldu Beni, Yanına Aldı. Onun Himayesinde Bir Süre Geçirdim, Az Da Olsa Hafızamı Geri Kazandım."

Eskileri Hatırlamış Gibi Gülümsemiş, Kollarının Arasındaki Bedene Daha Sıkı Sarılmıştı Jeno. Jaemin İse Kendisini Sarmalayan Kollara Karşı Gelmemiş, Huzuru Yakaladığı Kaslı Kolları Sıkı Sıkıya Tutmuştu.

"Ya Sonra?"

"Sonra Seni Aramaya Başladım. Yüzünü Hatırlamıyordum, Bu Yüzden Sana Benzettiğim İnsanlara Yaklaşmaya Çalıştım. Senin De Hafızan Kayıptı, Bunu Biliyordum. Bu Yüzden Onlara Kendimi Hatırlatmaya Çalıştım. Ama Hiçbiri Sen Değildin Jaem."

Başını Çevirip Arkasındaki Bedenin Yüzüne Merakla Baktı Jaemin.

"Peki Ben Olmadığımı Anladığında Ne Yaptın Onlara? Öldürdün-"

"Hayır Bebeğim, Hepsinin Hafızasını Silip Eski Yaşamlarına Geri Gönderdim. Hiçbirine Dokunmadım, Zarar Vermedim."

Kaşları Çatıldı Jaemin'in. Jeno'ya Kaşlarını Çatarak Bakarken Sinirle Fısıldadı.

"Bana Neden Kötü Davrandın Peki? Beni O Gece İlişkiye Zorladın Jeno, Normalde Asla Böyle Bir Şey Yapmazdın."

"Seni İlişkiye Zorlamadım Jaemin, O Gece Bir Anlığına Hatırladın Beni. Biz Birlikte Olurken Bile Adım Defalarca Çıktı Dudaklarından. Tamam, Biraz Sert Geçirdik Geceyi, Ama Sen Gün Sonunda Yeniden Unuttun Beni, Avcı Diye Seslendin...O Kadar Sinirlendim Ki Seni Bıraktım, Ama Yine De İzlemeye Devam Ettim Her Hareketini. Çünkü Sen Benim Çiçeğimsin, Ve Hep Öyle Kalacaksın."

"Bana Vurdun."

Jaemin'in Sesi Titreyerek Firar Ederken Dudaklarından, Jeno Sinirle Gözlerini Kapattı Ve Ellerini Yumruk Yapıp Sıktı. Avcının Alnındaki Damarlar Belli Olmuş, Kollarındaki Damarlar Gün Yüzüne Çıkmıştı.

"Çiçeğim, Dün Yanına Gelip Seni Bulan Ben Değildim, Bir Şekil Değiştirendi. Ailemizi Yıkan, Bizi Birbirimizden Ayıranlar Geri Döndü. İçlerinden Biri Benim Kılığıma Bürünüp Sana Büyük Zararlar Vermiş, Neyseki En Kısa Zamanda Yetiştim."

Gözleri Doldu Jaemin'in, Jeno Onu Kurtarmış Mıydı Yani?

"Peki Ya Lucas..?"

"O Bizim Tarafımızda, Ama O Da Oyuna Gelmiş. O Şekil Değiştireni Ben Sanmış."

Jeno'ya Döndü Jaemin Korkuyla. Karşısındaki Gerçekten Jeno Muydu Peki? Gerçekten De Yıllarını Geçirdiği Adam Mıydı O?

"Senin...Gerçek Jeno Olduğunu Nasıl Bileceğim Peki?"

Jaemin'in Dedikleriyle Gülümsedi Ve Karşısındaki Bedenin Omuzuna Gömdü Başını. Jaemin İse Burnunu Kaşındıran Saçlar İle Kıkırdamış Ve Jeno'nun Kokusunu İçine Çekmişti Uzun Uzun.

"Eğer Karşındaki Bedenin Gerçekliğinden Emin Değilsen Öp Dudaklarından, Kokusunu İçine Çek. Eğer Kokusu Sana Huzur Veriyorsa O Kişi Benimdir, Gerçek Jeno."

"Ya Değilse..?"

Gözlerini Kırpıştırıp Karşısındaki Bedene Baktı Jaemin, Jeno İse Dudaklarını Sürttü Çiçeğinin Dudaklarına.

"O Zaman Sana Vereceğim Hançeri Sapla Kalbine."

Eline Konulan Hançere Baktı Korkuyla Jaemin, Ama Konuşacakken Dudaklarına Yapışan Dudaklarla Donup Kalmıştı.

Huzur Veriyordu Jeno'nun Dudakları, Kokusu Ve Dokunuşu.

Korkuyla Kaldırdığı Hançeri İndirdi Ve Dudaklarını Saran Dudaklara Karşılık Verdi Jaemin. Gözleri Jeno'nun Gözleri Gibi Kapanmış, Kendini Huzura Bırakmıştı.

Yüzümü Hatırlamasa Dahi Aklında Kalanlarla Birkaç İnsan Kaçırdı, Onları Ben Sanarak Geçmişi Hatırlatmaya Çalıştı. Bu Yüzden Her Kurbanına Çiçeğim Diye Seslendi.

Ama Onun Asıl Çiçeği Benim, Ve Hep Öyle Kalacağım.

Ben Jeno'nun Çiçeğiyim, O İse Benim Avcım.

...

Selam!

Her Şeyin Açıklığa Kavuştuğu O Bölümü Okudunuz, Nasıldı?

Bol Bol Yorum Bekliyorum, Sağlıcakla Kalın!

Not: Yazım Yanlışı Varsa Özür Dilerim, Kontrol Etmeden Attım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Flower Hunter | Nomin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin