"Jeno?"
Odalarının Kapısını Kapatan Eşi Gülümseyerek Üzerine Yürürken Merakla Tek Kaşını Kaldırdı Jaemin. İyi Şeyler Sezmiyor, Kızlarının Neden Yanlarına Gelmediğini Sorguluyordu. Normalde Her Gece Olduğu Gibi Bugün De Beraber Yatmaları Gerekiyordu. Sunjung'un On Sekiz Yaşında Bir Kız Görünümünde Olması Jaemin'in Umurunda Değildi, Minik Kızlarıydı Her Zaman Çiçek İçin.
"Sunjung Bugün Amcası İle Kalmak İstedi. Hem Jaehyun'u Da Uzun Zamandır Görmemişti."
"Jaehyun?"
Kaşlarını Kaldıran Eşinin Alnından Öptü Ve Kıkırdadı Jeno. "Lee Jaehyun, Eric'in Sevgilisi. Yüzyıldır Sevgililer Ama Henüz Teklif Alamadı Benim Aptal Kardeşim, Yazık."
Gülerek Başını İki Yana Sallayan Jeno'un Göğsüne Doğru Uzandı Ve İç Çekti Jaemin. "Asla Üzülmüyorsun. Bilakis, Elinde Dalga Geçmek İçin Bir Malzeme Olduğundan Mutlusun Bile."
Jaemin'in Saçlarının Arasına Parmaklarını Geçiren Jeno Kıkırdadı Ve Eğilip Alnından Yeniden Öptü. Jaemin Gelen Öpücükle Huzurla Gözlerini Kapatırken Jeno Ellerini Yavaşça Çiçeğinin Karnına Doğru İlerletmiş, Tişörtü Geriye Çekerek Çıplak Teni Okşamaya Başlamıştı. Jaemin Sıcak Teninde Hissettiği Soğuk Dokunuşlarla Bedeni Havalanırken Damarlı El Karnından Baskı Yaparak Geri Yatırdı Yatağa.
Harelerini Yavaşça Açan Jaemin Bileğinden Tutup Başını Kaldırdığında Usulca Gülümsedi Avcısı. "Kendini Hazır Hissetmiyorsan Durabilirim."
"Durmanı İstemiyorum, Sadece Korkuyorum."
Jaemin'in Korktuğu Şeyi Bildiğinden Kulağına Doğru Eğildi Ve Fısıldadı Yavaşça. "İstersen Korunurum."
"Evet, Lütfen." Dedi Jaemin Jeno'nun Kucağına Doğru Tırmanıp. "Henüz İkinci Bir Çocuğa Hazır Olduğumuzu Düşünmüyorum. Sunjung Da Abla Olmaya Hazır Değil."
"Sorun Değil Bebeğim, Söylemen Yeterdi." Kucağındaki Bedenin Dudaklarına Küçük Bir Kelebek Öpücük Kondurup Geriye Çekildi Jeno. "Burada Bekle Beni, Prezervatifler Alt Kattaydı. Alıp Geleyim."
"Peki..."
Odadan Çıkan Eşinin Arkasından Bakarken Silkinen Jaemin Hızla Ayağa Kalktı Ve Üzerindeki Kıyafetleri Çıkarıp Mumları Yaktı. Ayak Seslerinin Yaklaştığını Duyduğunda Çoktan Yatağa Yatmış, Bacaklarını İki Yana Ayırmıştı Bile.
"Böğürtlenli Varmış-"
İçeriye Girdiği Gibi Çiçeğinin Tahrik Edici Görüntüsüyle Karşılaşan Avcı Elindeki Prezervatifle Olduğu Yerde Kalırken Kıkırdadı Jaemin. Önceden Kremlediği Elini Deliğinin Girişinde Gezdirirken Sabırsız İnlemeleri Odada Yankılanmış, Jeno'nun Tamamen Kendinden Geçmesine Neden Olmuştu.
"Jeno-yaahhmm, Çabuk Olmalısınnghh..." İlk Parmağını İçine Gönderdiğinde Beli Büküldü Ve Bacakları Da Fazla Açıldı Çıplak Bedenin. Jeno Kapıyı Sertçe Kapattığı Gibi Yataktaki Eşine Doğru Yaklaşırken Her Adımında Üzerindeki Kıyafetlerinden Birini Yerle Buluşturuyor, Gözlerini Bir An Olsun Kendini Parmaklayan Çiçeğinden Ayırmıyordu.
"İkinci Parmağını Da Eklemelisin Çiçeğim."
"Ya-Yapamammhh!"
Çığlık Atarak Başını Geriye Atan Jaemin Bacaklarını Kapatacakken Jeno Ona Engel Olmuş, İşaret Parmağını Yataktaki Bedenin İçine Göndermişti. Jaemin Parmağının Yanına Eklenen Sert Parmakla Gözlerinin Kaymasına Engel Olmazken Üstüne Çıkan Jeno Dudaklarına Yapıştığı Gibi İnlemesini Bastırmış, Gözlerini Kapatıp Eşinin Tadına Varmaya Başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower Hunter | Nomin ✓
Mystery / Thriller"O Avcıydı, Ama Sadece Çiçekleri Avlardı. Ve Ben Onun En Güzel Çiçeğiydim." Lee Jeno × Na Jaemin 15 Bölümde Final Serisi-7