Nak cepat habiskan citer nie before sekolah..
******
Harini blackpink cadang ingin pergi ke taman tema air."Bts ikut kita Ker?"tnya jiwoo.
"Haah Dorang ikut..tapi nanti kita ngan Dorang berpecah.."kata jennie.
"Ouhk.."mereka bertolak dari hotel ke taman tema air.
Dalam 30 minit kemudian,mereka sampai ke destinasi. Mereka membeli tiket lalu masuk ke dalam taman tema air itu..
Taman tema air ni dalam bangunan tau. Pastu kat luar ada beach..
"Nnti dah habis mandi,call kitaorang tau.."kata jin. Blackpink menggagukkan kepala mereka lalu mereka berpecah.
Setelah 2 jam mereka bermandi-
manda di situ,mereka pon mengambil keputusan untuk balik. Selepas menukar pakaian,mereka duduk di sebuah kerusi.Jisoo mengeluarkan fonnya dan mendail no jin.
Jisoo bercakap sebentar dengan jin sebelum mematikan talian."Dorang kat mana?"tnya jiwoo.
"Dorang ada dalam bangunan nie gak. Dalam perjalanan lah tu.."kata jisoo.
Mereka bersembang² sementara menunggu bts sampai. Beberapa minit kemudian,bts pon datang.
"Dah puas mandi?"tnya jungkook.
"Dahh.."jawab Lisa.
"Nak gi mana lak lepas nie?"tnya V.
"Jom gi beach!!"kata jennie teruja.
"Korang nak spent time berlima ke atau kitaorang ikut sekali?"tnya jimin. Blackpink berfikir sebentar.
"Join jelah sekali.."kata rose lalu menarik jimin ke arah pintu keluar.
Mereka berjalan di pantai itu.
"Oppa,changi nak gi beli air jap eh kat sana.."kata jiwoo sambil tunjuk ke arah sebuah gerai air.
"Nak oppa teman tak?"tnya suga. Jiwoo menggeleng lalu berjalan meninggalkan bts dan blackpink.
"Korang jom ambik gambar!!"jerit namjoon.
Mereka pon pergilah ke arah namjoon dan klik!
Jiwoo pon sampai.
"Alahhh,changi lambatlah..tadi kitaorang ambik gambar tau..jom ambik gambar lagi sekali.."kata suga.
"Ehhhh..takpelah.."kata jiwoo. Jiwoo memandang ke arah jhope yang sedang memerhati dirinya dari tadi.
"Kenapa pandang noona macam tu?"tnya jiwoo kepada jhope.
"Noona tengah pening eh.."kata jhope. Semua memandang ke arah jiwoo.
"Ehhh,mana ada lah.."nafi jiwoo. Jhope berjalan ke arah jiwoo lalu memegang dahi jiwoo.
YOU ARE READING
[C] Instagram LOVE (Blackbangtan)[COMPLETE]
Romancesemuanya bermula di Instagram.. nak tau apa jadi...baca jelahh...ok...