Bab 29..

655 69 14
                                    

Votelah sayang² ku semua..

******
Jennie terdiam seketika. Taehyung masih setia menunggu jawapan daripada jennie.

"Kalau saya kata no,awak nak buat ape?"tnya jennie.

"Saya..saya tak taulah nak buat apa..mungkin saya redho jelah.."jawab taehyung.

"Awak bunuh diri tak?"tnya jennie.

"Mungkin.."jawab taehyung.

"Emmmm,kalau saya terima, awak happy tak?"tnya jennie lagi..alahh banyak tanya betul lah minah sorang nie..terima jelahh..

"Ofc lah saya happy.."jawab taehyung.

"Kalau macam tu saya terima lah.."jawab jennie dengan senyuman.

Taehyung tersenyum lebar lalu menyarungkan cincin di jari jennie. Dan mereka pon

Biarlah gambar berbicara yer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Biarlah gambar berbicara yer..

*******
Liskook,jirose dan jinsoo baru keluar daripada restoran.. for your information Dorang pon kena lamar jugak tau..

"Wey Kook,kau call taehyung jap.."kata jimin.

"Buat ape?"tanya jungkook.

"Tanyalah dia dah balik ke belum.."kata jimin. Jungkook mengeluarkan henfonnya lalu mendail no taehyung.

"Hyung,Hyung dah sudah Ker?"

"......."

"Ouhh,baru keluar dari restoran lah nie?"

"......"

"Ouhh,kitaorang otw nak balik.. so Hyung terus balik ke atau Hyung nak singgah mana²?"

"............"

"Ouhk lah..jumpa kat umh.."

"....."

Jungkook menamatkan panggilan.

"Dia dah Ker?"tnya jin.

"Dah..dia kata dia baru keluar dari restoran.."kata jungkook.

"Ouh oklah macam tu..jom gerak.."kata jimin. Mereka pon gerak meninggalkan restoran.

******
"Awak,tunggu dalam kete dulu tau..saya nak gi toilet japp.."kata taehyung lalu menghulurkan kunci kereta.

Jennie menggagukkan kepala lalu mengambil kunci yang diberikan oleh taehyung.

Taehyung masuk semula ke dalam restoran itu manakala jennie pergi ke arah kereta taehyung.

Baru sahaja jennie ingin masuk ke dalam kete taehyung,tiba² datang 2 orang lelaki berpakaian hitam menekup mulut jennie dengan sehelai kain dan jennie pengsan. Lelaki² itu membawa jennie lari.

Beberapa minit kemudian,taehyung datang.. Dia melihat kunci kereta miliknya di atas jalan. Dia mencari² kelibat jennie tetapi tiada.

"Jennie!!"jerit taehyung. Taehyung mencari² di sekitar tempat itu tetapi tiada. Taehyung mula tidak sedap hati.

[C] Instagram LOVE (Blackbangtan)[COMPLETE]Where stories live. Discover now