Semongko..
****
Jimin povAku tengah cari baju nak pakai malam nie..aku kena lah nampak hensem kan,yelah nak confess kat crush..korang ape tau..single kan. wkwkwk..
Cari punya cari baju akhirnya jumpa jugak...wuuu..confirm hensem bila aku pakai baju nie..jap,asal aku tak pernah nampak baju nie eh sebelum nie..emmm...datang dari mana eh baju nie?baik aku tnya Jungkook.
Aku keluar dari bilik aku dan menuju ke bilik Jungkook. Aku ketuk pintu bilik dia tapi tkde sape sahut..aku pon bukaklah tapi dalam bilik tu tkde orang..aikkk,mana mamat biskut nie..
Aku pergi bilik V pulak..sama jugak takde orang..bilik jin hyung pon sama..mana Dorang pergi eh..tiba² aku dengar bunyi riuh kat ruang tamu.
Aku turun lah ke ruang tamu dan aku nampakkkkkkkkk Dorang tengah main PS4..ouh patut riuh semacam jer..
"Korang.."
Semua yang ada kat ruang tamu tengok aku..yang aku seramnya Dorang tgk aku macam nak makan tau..
"Kau nak ape?"tnya taehyung.
"Emmm..korang dah siapkan baju ke untuk malam nie?"tnyaku.
"Ofc lah dah..kitaorang senang je pilih baju,bukan macam hyung.."kata jungkook.
"Emmm...Kook."panggilku.
"Nape?"
"Kau punya baju ke nie?"tnya ku sambil menunjukkan baju tadi.
"Tu kan baju yang Hyung beli.."kata jungkook.
"Aik,bila pulak Hyung beli baju nie.."kataku pelik..setahu aku tak pernah dalam hidup aku tengok baju nie..
"Ishhh...Hyung nie kan haritu kita beli kat mall baru tuu.."kata jungkook.
"Ouhhh,yeke..asal Hyung tak ingat ehh.."kataku sambil menggaru kepalaku.
"Sebab kau banyak makan semut.." sampuk V.
Aku menjeling kearah V yang sedang membuat muka minta penampo dia.
"Dahlah,better korang gi siap sekarang..dah kol 7.30 dah..nnti lambat pulak nak ambik blackpink.." kataku lalu mengorak langkah ke tangga.
Tak sampai beberapa minit,tangga yang tadinya aman lagikan damai terus bertukar menjadi gempa bumi yer.
"Woyy,tkyah lah lari..nnti tangga nie roboh cam mana."kataku.
"Kitaorang ringan jer..kalau kau lari baru roboh tangga ni..."kata V.
"Kau!!!"maka selamatlah V diserang oleh aku..HAHAHA..padan muka kau V..sape suruh kutuk aku kan..jangan marah yer ARMY.
End jimin pov.
Bts dalam perjalanan ke rumah blackpink..
Sampai sahaja di depan rumah blackpink,mereka keluar dari kereta lalu pergi ke arah pintu rumah blackpink.
Ting Tong!
Dalam beberapa minit,terpampanglah wajah blackpink yang cantik lagikan anggun.
Baju Jennie
YOU ARE READING
[C] Instagram LOVE (Blackbangtan)[COMPLETE]
Romancesemuanya bermula di Instagram.. nak tau apa jadi...baca jelahh...ok...