******
Harini merupakan hari terakhir mereka di pulau Jeju.."Yeayyyyy!!!balik!!balik!!"jerit jinminkookV.
"Excited naw korang.."kata jhope.
"Yelah...mestilah excited...boring tau tak duduk dalam bilik tu 5 hari.."kata jimin.
"Kook,mana beg kau?"tnya taehyung.
"Halahhh,kacau daun betul manusia nie.. baru nak happy².."kata jungkook lalu berjalan ke arah taehyung.
Mereka berkemas² untuk check-out hotel itu.
"Semua barang dah ambik dah?"tnya namjoon.
"Dahh!!"jawab mereka serentak.
"Sure nie takde barang tertinggal?"tanya namjoon sekali lagi.
"Ehhhh,jap topi aku tertinggal dalam bilik.."kata jhope lalu berlari masuk semula ke dalam biliknya dan namjoon.
Semua menggelengkan kepala.
Setelahjhope mengambil topinya,mereka pon check-out lah dari hotel itu dan bergerak pulang ke rumah mereka..
Bts menghantar blackpink ke rumah mereka.
Esoknya(idea hilang yer..harap maklum)
Harini bts tidak keluar Sebb penat katanya.. so mereka nak rehat2 jer Harini.
Mereka duduk di ruang tamu sambil mononton movie. Tiba²
Ting!
Ting!
Ting!
Ting!
Ting!"Aik,selalunya 4 notification jer..asal Harini lima?"tnya namjoon. Semua memandang ke arah suga.
"Ape?"tnya suga.
"Kau punya noti ehh.."kata jhope. Suga tersengih.
Mereka melihat henfon masing². Yang dapat notification nya 5 orang jer,,yang tengok fon semua orang..
Jennie_queen
Disukai oleh irene_meow,lisa_pretty dan 364,82969 yang lain.
Jennie_queen: My Prince✨
Jisoo_visual
YOU ARE READING
[C] Instagram LOVE (Blackbangtan)[COMPLETE]
Romancesemuanya bermula di Instagram.. nak tau apa jadi...baca jelahh...ok...