ROSE SOLO IS COMING!!!
*******
Bts,blackpink dan jiwoo berada di sebuah restoran. Mereka sedang menikmati makanan yang mereka order."Sedapnya.."kata Lisa.
"Kalau sedap makanlah,jangan bising.."kata suga. Lisa menjeling suga.
"Lepasnie kita nak gi mana?"tnya V.
"Emmm,tak taulah..ikut korang lah.."jawab jennie.
"Kalau ikut kitaorang,kita balik jelah.."kata V ingin melihat reaksi blackpink
"Ok.."jawab blackpink serentak. Bts terkejut dengan jawapan blackpink.
"K-korang tak kisah Ker?"tnya jin.
"Kan kitaorang kata ikut korang,so kitaorang tak kesah lah.."kata jisoo. Bts masih terkejut.
"Noona ok Ker kalau kita balik?"tnya jimin.
"Ok jer.."jawab jiwoo.
"Kita gi taman depan tu lah..kat situ ada tasik.."kata jungkook sambil tunjuk ke arah taman yang berada di depan restoran mereka.
"Ok jer.."jawab blackpink. Mereka sambung semula aktiviti makan mereka.
Selepas jer habis makan,mereka membayar makanan lalu pergi ke taman.
"Cantiknya..."kata rose.
"Dah lama kan kita tak gi taman yang ada tasik macam nie.."kata jisoo.
"Haah kan.."kata jennie pulak.
Mereka berjalan² di taman itu sampai lah ke petang. Jangan ingat Dorang dari pagi sampai petang lak jalan² kat situ..time Dorang sampai tu dah tengah hari dah,so Dorang jalan² lah sampai petang macam kol 3 cam tu.
*******
"Penatnya!!"kata jennie lalu menghempaskan badannya di sofa."Kan,penat lak jalan² kata taman tu tapi dalam masa yang sama best.."kata Lisa.
"Memanglah best sbb jalan² dengan orang yang kita sayang cuba kalau kita jalan sorang.."kata jisoo.
"Tulah tu..mesti tak best,lagi² kalau jalan² Ngan unnie.."kata rose. Jisoo memandang rose dengan pandangan tajam.
"Ada jugak kang yang tak makan malam.."kata jisoo. Rose tersengih.
"Korang bts ada cakap ape² tak Ngan korang?"tnya jennie.
"Ada.."jawab jisoo,rose dan Lisa serentak.
"Apedia?"tnya jennie lagi.
"Dorang ajak hi dinner.."jawab jisoo,rose dan Lisa serentak.
"Ouhh,samalah Ngan unnie.."kata jennie.
"Tak tanya pon.."kata rose sambil membuat muka tidak bersalah.
YOU ARE READING
[C] Instagram LOVE (Blackbangtan)[COMPLETE]
Romancesemuanya bermula di Instagram.. nak tau apa jadi...baca jelahh...ok...