Arkadaşlarımın ısrarı ile açtığımız toplu instnagram hesabımız vardır. Takip edebilirsiniz. - UUKS
(Uyumsuzlar, Uykucu, Kalıntılar, Solsken.)**
Sonbaharı seviyordum.
Yağan yağmurun camımda oluşturduğu tanıdık melodiyle gözlerimi açtım. Cama uzanıp yağan yağmura gülümsedim.
Sanırım şu hayatta aileme kızdığım en önemli konu adımı Yağmur koymamalarıdır. Tabii Yosun ismi o kadar da kötü değildi.
Yatağımdan kalkıp banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim. Aynada ki görüntümle birkaç saniye bakıştıktan sonra odama, üstümü değiştirmeye gittim.
Odamda duvara asılı olan saate göz attım. Saat erkendi. İnci ile buluşup rahatca dolaşabilirdim.
Evden dışarı çıkmama yasağım vardı. Annem geçen hafta babamın verdiği harçlığı bir günde bitirdiğimi duyunca bir haftalığına evden çıkmama cezası vermişti.
Bugün cezamın dördüncü günüydü ve ben dört gündür dışardaydım.
Annem işten akşam dokuzda geldiği için dışarıda olduğumu anlayamıyordu. Babam ise, annemle ayrı oldukları için şu an şehir dışında iki ay sonra evleneceği yeni karısıyla düğün planı yapıyorlar.
İki ay sonra karısı olacak kadınla şu an İzmir'de aynı evde kalıyorlar. Durumları ise fazla iyi. Sözde babam işi dolayısıyla bok gibi para kazanıyordu.
Bizim durumumuz ise sadece annemin çalıştığı bir kadın mağazasından aldığı paraydı.
Babam 18 yaşında olmama rağmen her ay bana para yolluyordu. Onun yolladığı para benim bir aylık masrafım olduğu için çokta sıkıntımız yoktu.
Dolabımın kapağını açıp annemin çalıştığı mağazadan aldığım tulumu çıkarttım.
Üstümü giyindikten sonra kıvırcık saçlarımı salık bıraktım.
Aynanın karşısına geçip görüntümü süzdüm. Çok kötü görünmüyordum. Çok iyi de görünmüyordum tabii.
Balkona çıkıp yağmuru kontröl ettim. Sabahkinden daha sakin yağıyordu. Hafifden çiselediğini gördüğümde içeri girdim.
Odamda montumu ve beremi giyindikten sonra komidinden telefonumu aldım.
"Anne, yeni bir diziye başladım. Bugün tüm zamanımı diziye ayırmayı planlıyorum. Aradığında duymayabilirim. Haberin olsun, öptüm."
Yalan dolu mesajımı yazdıktan sonra botlarımı giyinip evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solsken
RomanceKendinden uzun boylu adamın gözlerine bakmak için kafasını kaldırdı. Gözlerinde ki siyahlıkta kayboluyordu. Kadın aşk, şevhetle adama bakarken adamın gözlerinde nefret, kin vardı. Adam kadının kulağına eğilip fısıldadı. "Senden nefret ediyorum." Ne...