༄
colter wall, the devil wears a suit and tie
༄
"Devil May Cry!"
Telefondan ses gelmeyince bacaklarını masaya uzattı ve derin bir nefes aldı.
"Peter, yine ne yaptın?!"diye seslendi yukarıya doğru.
Peter asla yerinde durmazdı. Telefondan ses gelmemesinin nedeni kesin yine bu çocuktu.
"Senin yüzünden yine bir müşteri kaybedeceğim."diye söylendi.
Tam yerinden kalkacağı an güzel bir sesin adını seslendiğini duymuştu.
"Dante."
Kahve gözlerini karşısına döndürdüğünde buraya ne zaman geldiğini bilmediği güzel kadını görmüştü. Natasha bütün güzelliği ile karşısında duruyordu duvara yaslanmış bir şekilde. Dağınık bıraktığı kızıl saçları, uçlara doğru sarılaşıyordu. Bembeyaz yüzünde göze çarpan ilk şey dolgun dudaklarına sürdüğü kırmızı ruj oluyordu. Yeşil gözleri baktığı yeri deliyordu sanki. Üzerindeki, bedenini saran beyaz kıyafet ile tehlikeli görünüyordu. Bacaklarına yerleştirdiği silah ve bıçaklarıyla da tehlikeli kadın görünümünü tamamlamıştı. Natasha gerçekten çok etkileyici bir kadındı.
"Ne zamandan beri bana, 'Dante' der oldun?"
"Sorumsuz davrandığından beri."
Tony yavaşça yerinden kalktı ve masanın etrafından dolandı. Önünde durup, kalçasını masaya yasladı ve kollarını önünde birleştirdi.
"Yine, bilmeden, ne yaptım?"
"Peter burada değil... Tahmin et kimin yanında?"
Tony kedi gibi gerinirken yorgun sesiyle:
"Wade mi?"
"Hayır."
"O zaman kesin cehennemdedir. Küçük zebani-"
"Bucky'nin yanında."
Tony göz devirdi ve başını iki yana salladı.
"Bucky ona göz kulak olur."
"Orası öyle ama... Tony, çocuğun nerede olduğundan bile haberin yok."
"Bana sorumsuz ebeveyn muamelesi yapma, Tasha."
Natasha yüzünde bir tebessümle arkadaşının yanına ilerledi. Kollarını onun boynuna sarınca Tony başını kaldırıp ona bakabilmişti.
"Birincisi, sen onun babası değilsin. İkincisi, yorgunsun. Biliyorum."
"Birilerinin bunun farkında olması güzel."
Kızıl saçlı kadın Tony'nin alnına bir öpücük yerleştirdikten sonra geri çekildi.
"Hadi onun yanına gidelim."
Tony başını sallayıp doğrulurken Natasha kapıya doğru ilerliyordu.
"Devil May Cry bekleyebilir."
"Aslında aniden birileri ara-"
"Minibüs kapının önünde."
Natasha dışarı çıkarken Tony yine o meşhur göz devirişlerinden birini gönderiyordu. Masanın çekmecesini açtığında önüne iki adet tabanca çıkmıştı. Bu silahlar onun için çok değerliydi. Siyah olanın adı Ebony, gri olanın ise adı Ivory idi. İkisinin de üzerine 'Ebony and Ivory' yazısı işlenmişti. İkisini de eline aldıktan sonra hayranlıkla bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
devil may cry ⚜ stony
Fanfiction"...Remember that, devil may cry." inspired by devil may cry the game.