×Pohled Nikolו Dobrý bože ona žije! někdo zvolal
C_o_o se děje? koktavě jsem se zeptala
• Neboj už jsi v pořádku
Kluci ? jste to vy ?
×Pohled Sama×
Konečně som našiel tú správnu cestu domov.
Ale zaujímavé je to, že tú sú policajti, prečo?
Děje sa tu niečo pánové? spýtal som sa
• Nahlášení o únosu teď to akorát vyšetřujeme, vy tu bydlíte ? spýtal sa
Áno, práve som sa vrátil zo Slovenska, odpovedal som
• V jakém patře bydlíte ?
V piatom a byt má číslo 16, môžem ísť dovnútra ?
• Bohužel to nepůjde vyšetřování probíhá ve vašem patře kde bydlíte.
× Pohled Matyáše×
Nedaleko od Prahy mají rodiče chatu. Je přímo v lese. Nikdo tam jiný není a jezdí se tam jen párkrát do roka.
Musíme se tam dostat než nás policie bude vyslíchat.• A jak chceš asi odsud odejít, když je celej barák plnej policajtů? hmm?
Budeme muset okolo nich projít s tím, že usnula a my musíme jet na vlak nebo nám ujede.
• Vážně si myslíš, že tohle nám projde ?
Musíme to risknout.
Koukni se přes kukátko jestli je někdo na chodbě, řekl jsem a Dominik šel
• Noo... je tam jeden policista a nějaká stará ženská, řekl
Dobře, tak si jdi sbalit všechny svoje věci já dám dohromady ty její.
• Dobře, odpověděl a odběhl do obýváku
Šel jsem na chodbu kde měla Nikol svou tašku s oblečením atd...
Nijak jsem ji neprohraboval, ale všiml jsem si fotografie která trčela z tašky. Byl na ní Sam s jeho sestrou na nějaké dovolené.
Pamatuju si, že tahle fotka visela na nástěnce u Sama v pokoji.
U Sama samozřejmě nebyla takže si ji musela vzít.
Doufal jsem, že se Sam ukáže. Vzal jsem tedy igelitku co ležela na jeho posteli a sbalil jsem mu nějaké oblečení kdyby se náhodou zjevil. Pak jsem si zabalil svoje věci.
Na kameru a tyhle věci jsem ani nemyslel, cítím že se nacházíme ve špatné situaci a na dokumentování není čas ani vhodná chvíle.
Když jsme se s Dominikem sešli v předsíni s taškami, stanovili jsme plán.Po chvilce jsme došli pro Nikol a já ji vzal do náručí. Dominik se mezitím šel zeptat toho policisty na chodbě jestli vůbec můžeme odejít z baráku. Jen aby odvedl pozornost.
Dobrý den, chápeme že tímhle asi komplikujeme váš případ, ale máme objednaný vlak a dovolenou.
A tady ehh... moje přítelkyně se trochu opila a teď ji nemůžeme probudit,ale dovolenou si nechceme nechat ujít.• Klidně si prohlédnete byt, nemáme co skrývat, řekl Dominik a mně došlo, že jsme v totální prdeli
• Nene, hoši můžete jít. Stejně z tohohle případu nic nevidím. Toho kluka sebereme, ale nic jiného nemáme. Dole řekněte, že vás pustil Alex a oni vás pustí.
• Tak děkujeme šéfe, řekl Dominik s radostí
Víš jaký jsme měli štěstí ? šeptal jsem po cestě na schodech
ČTEŠ
I need you/ Moon ff
FanfictionZačne to na vlakovém nádraží a skončí bůh ví kde ~ MOON, KLARISA, NIKOL, LUCY A DALŠÍ........ Je to čistě výplod mé fantazie. Samozřejmě že jsem se v něčem inspirovala v jiných fanfikcích Tento příběh nemá nic společného z mými předešlými příběhy...