×Pohled Kláry×
Ráno som sa zobudila presne na zvonenie budíka. Neviem či som taká len já ale na vyzvanenie mám takú chill pesničku.
Pretože keď ja spím aj tak počujem všetko okolo seba. Takže má čokoľvek ľahko zobudí. (Kdo chodí na streamy bude vědět určitě 😊👌)Viem že sú prázdniny ale ja po nich nastupujem na strednú školu do prvého ročníka a ešte si musím v starej škole vyzvednut nějaké papiere.
Vedela som že v takú rannú hodinu budu chalani a Nikol ešte spať. Takže som sa snažila byť čo najviac potichu.
No ale to by som to nebola ja aby som sa nešla pozrieť či ešte spí.Potichu som vošla k Samovi do izby a uvidela Sama s Nikol v posteli. Boli na seba namačkaný ako keby im išlo o život.
No a Matyáš bol celý rozvalený po gauči takým spôsobom že mal polku tela vonku z postele.
Musím priznať že vo spánku je taký sladký že sa celá rozplyvám.
No nič už musím ísť do školy o chvíľu už by som meškala.×Pohled Sama×
Počul som ako sa Klára prišla na nás pozrieť. Ona toto robí vždy keď tu mám nejakú návštevu.
Nejako mi to nevadí ale je to divné keď to robí. Mám také tušenie že má niečo s Matyašom. Akože nevadilo by mi to ale len v tedy keby bola Klára o pár rokov staršia. Pretože Matyášovi už bude 19 a Kláre je ešte 15 rokov.
Asi by som mal ísť urobiť raňajky. Ale najprv počkám až odíde Klára aby som ju nestretol.
Aspoň zapôsobim na Nikol.*Bum
A už odišla , dobre no ale teraz ako sa zvednem?
Prial by som vám aby ste ma v tejto situácii videli lebo to vyzeralo ako z nejakého čiernobieleho komediálneho filmu.
Nikol ma vo spánku kopala a nohama do mňa strkala. No a keď už svítalo tak sa rozhodla že sa zmení a že sa ku mne buďe mačkat. Nechápem ako to robí ale mňe to osobne nevadí.Keď som sa tak nejako z tej postele dostal aniž by som Nikol alebo Matyáša zobudil tak som sa vydal do kuchyne spraviť nejaké dobré raňajky.
×Pohled Nikol×
Ráno mě vzbudil hluk šel odněkud ze zdola. Nevím, ještě to tu pořádně neznám.
Hned po probuzení jsem si všimla že vedle mně neleží Sam. Posadila jsem se do tureckého sedu a promnula si oči.
Uvědomila jsem si po chvíli že Matyáš už je vzhůru a upřeně na mně kouká.Děje se něco?
• Ani ne jenom jsem úplně zničenej, řekl a já se podívala na gauč na kterém spal
Ale vždyť ten gauč byl docela pohodlnej
• Jo to byl ale dvoumetrovej týpek se na tenhle mini gauč nevejde
Ale tak strašný to nemohlo bejt
• Ne ? V noci jsem spal asi tři hodiny na zemi, bolí mně záda
V tuhle chvíli do pokoje vstoupil Sam s podtácem zřejmě se snídaní.
• To som rád že už ste oba vzhůru, mám pre vás raňajky, radostne zvolal
• Když jsem tu byl jindy snídani jsi nám nikdy nedělal
• Lebo to robila mamina teraz tu nieje takže som to za ňu prebral ja, řekl a podal nám míchaná vajíčka
~O tři hodiny později~
Bylo něco málo po dvanácté hodině ráno a Matyášovi začal zvonit mobil. (wow jak neobvyklé)
Matyáš se podíval na display a hovor šel vzít ven před pokoj.
ČTEŠ
I need you/ Moon ff
Fiksi PenggemarZačne to na vlakovém nádraží a skončí bůh ví kde ~ MOON, KLARISA, NIKOL, LUCY A DALŠÍ........ Je to čistě výplod mé fantazie. Samozřejmě že jsem se v něčem inspirovala v jiných fanfikcích Tento příběh nemá nic společného z mými předešlými příběhy...