4. (◍•ᴗ•◍)❤

118 7 2
                                    

×Pohled Nikol×

S tetou jsme se neviděli roky. Pamatuju si jak jsem k ní jako malá jezdila na prázdniny.
Měla jsem to tu vždycky strašně ráda.

Po chvíli odhodlávání se jsem se rozhodla že půjdu dovnitř.
Věděla jsem že zvonek u venkovních vrátek byl vždycky rozbitý a strejda Pavel byl vždy líný ho spravit tak jsem na něj ani nezkoušela zvonit.
Prostě jsem vešla do přední zahrady jako by mi to tu patřilo.
Chvilku jsem šla po betonovém chodníku až jsem přešla k hlavním dveřím do celého baráku.
Silně jsem zaklepala aby to šlo co nejlépe slyšet a vyčkávala jsem až mi někdo otevře.

Po chvilce se dveře z ničeho nic otevřely a za nimi stála Ivett.

• Preboha...... čo sa ti to stalo, zhrozene na mňe koukala

* Btw měla jsem pořád rozbitej ksicht od těch debilů takže proto taková reakce

To nic není, můžu dál? snažila jsem se tomu tématu co nejvíce vyhnout

• Jasne, pojd do vnútra, odpověděla

Vešla jsem do toho krásného domu z mého dětství. Viděla jsem po zdech fotky mně když jsem byla ještě malá. Takovou nostalgii jsem dlouho nezažila.

• A kde máš nějaké kufre alebo tašky? zeptala se mě teta

No víš to je na delší povídání, odpověděla jsem a společně s ní se vydala do kuchyně

×Pohled Matyáše×

Seděli jsme se Samem u počítače a natáčeli video. Hráli jsme Minecraft co jiného my dva společně asi mužem dělat.

Po dotočení videa jsme nevěděli co dělat.
Chtěl jsem někam zajít přece jenom jsem zase po nějaké delší době na Slovensku tak se chci zase někam podívat.
No ale Sam má jiný názor, prý chce být doma nemá náladu na to někam chodit.

Spíš si myslím že chce zůstat doma kvůli té holce.
Už na tom nádraží jsem věděl že z ní nespustí oči.
Nemám mu to za zlé ale úplně jsem neplánoval že strávím ty dva dny u něho v pokoji, hraním her atd......

Ehm..... Same ?

• Áno ?

Nepřišlo ti divné že ta holka neměla s sebou ani telefon a vlastně vůbec nic ?

• Hej všimol som si už na tom nádraží že nemá nič , preto som jej chcel pomôcť.

No mne přijde že tě jen využila

• Prečo myslíš?

No proč by taková holka chtěla jet na Slovensko za tak bohatou ženskou jako je ta vaše sousedka?

• A ty čo si sa pozeral na Sherlocka alebo čo?

Ne ale zamysli se nad tím , já si zatím odskočim

Nechal jsem ho tam ať si zatím přemýšlí nad tím co sem mu řekl. Já si mezitím musel odskočit na záchod.
Na chodbě jsem narazil na Kláru. Nedávala pozor a koukala do mobilu. Nechtíc jsme se srazili a ona spadla na zem.

• Prepáč, mala som dávať pozor

Ty si spadla ne já, takže je to moje vina, řekl jsem a podal jí ruku abych jí pomohl vstát

• Ale aj tak prepáč, řekla a vydala se zřejmě po schodech do kuchyně

×Pohled Sama×

Snažil som sa premýšľať nad tým čo mi Matyáš povedal ale nejako mi to nedávalo zmysel. Prečo by mi klamala, myslím si že takéto dievča by to ani nemalo za potrebu.

I need you/ Moon ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat