*Ráno• Nikool vstávej přece nechceš přijít o svůj poslední den ve škole, řve na mně sestra z chodby
Vždyť jsem vzhůru asi dvě hodiny, odpovím
• Tak proč pořád ležíš v posteli v pyžamu?
Asi tam nepůjdu
• Hele to že končíš druhák neznamená že si můžeš dělat co chceš, nasadila výhružný tón
No jo no už jdu, s nechutí jsem odpověděla
Moje sestra dnes odjíždí do Kanady, jede tam se svým přítelem kvůli práci.
Budou tam cca měsíc a pár dnů, co já vím když mi to říkala moc jsem jí neposlouchala.
No a mě dneska oficiálně končí druhák.
Nechce se mi tam. Já vím jsou to jen dvě vyučovací hodiny. Ale ty namyšlený lidi se kterýma tam chodím jsou fakt na p*ču. Člověk si řekne soukromá umělecká škola, no tam jsou asi fakt talentovaný lidi.
Hovno talentovaný, když znáš lidi a máš víc peněz tak se tam dostane každej aniž by měl nějaké nadání.
Já jsem se tam dostala jen díky sestře a tomu že mi tu školu platí a podporuje mě. Jinak bych skončila někde pod mostem bez ničeho.
Neměla jsem zájem o nějakou prestižní školu pro umělce spíš jsem chtěla dělat to co mě baví. Ale tady na to nehrajou.
Pokud nemáš značkové oblečení nebo aspoň něco co se tomu podobá tak tě nepřijmou.
Na tý škole mám jednu jedinou kamarádku. Ano jen jednu ale pro mě lepší než nic.
Jmenuje se Adéla je to v podstatě moje dvojče až na to že je úplným opakem mě.
Miluje pozornost, pořád by něco dělala a ráda zkouší nové věci.
To já jsem takový ten tichý člověk v poslední lavici co si něco čmárá do sešitu a jedním okem sleduje učitele.Ale dost řečí o mně a té nudné škole, musím se jít nějak připravit abych nevypadala jako strašidlo.
Zajdu si dolů do kuchyně pro čokoládový puding a vezmu si ho rovnou do koupelny. Normálně v koupelně nesnídám ale dnes tak trochu nestíhám.(Takovej rým sem zandala😂)
Znáte takovou tu klasickou ranní rutinu kterou dělá každý? Já nejsem výjimkou.
Prostě si jen upravím vlasy do drdolu a vyčistím pleť. Následně nanesu nevýrazné stíny na oči a řasenku a mám hotovo. Nedělám z toho takovou vědu vždyť to z dálky nejde ani vidět.
Rychle na sebe hodím nějaké ty šaty když je to vysvědčení a pečlivě vyberu boty.Ty šaty vypadají asi nějak takhle:
a k tomu jsem si ještě dala takové ty síťované punčocháče.
Ještě jsem si vzala kabelku přes rameno a vydala se dolů za ségrou.
V kolik ti to letí ?
• Hele za čtyři hodiny ale na letišti mám být do hodiny takže si pospěš abych tě stihla hodit autem do školy, řekla a začala máchat rukama
ČTEŠ
I need you/ Moon ff
FanfictionZačne to na vlakovém nádraží a skončí bůh ví kde ~ MOON, KLARISA, NIKOL, LUCY A DALŠÍ........ Je to čistě výplod mé fantazie. Samozřejmě že jsem se v něčem inspirovala v jiných fanfikcích Tento příběh nemá nic společného z mými předešlými příběhy...