פרק 11: רומא, או רומאו
(מזכירה לכם את השאלה, מי הדמות שאני כל כך אוהבת בעקבות הפרק הזה?)
צליל קרסה על המיטה שלה בחדר הזוגי.
הייזל קפצה על המיטה שלה.
לפני חמש דקות, הם החליטו על החלוקה לחדרים, וצליל סידרה ככה שלאווה ולריינה לא תיהיה ברירה, הן יהיו חייבות להיות ביחד.
אווה קברה את פניה בידיה בזמן שצליל חנקה צחוק מרושע.
היא נכנסה עם ריינה לחדר שלהן.
היא רק רצתה לקבור את עצמה באדמה.
מה.לעזאזל.עושים.כשהקראש.שלך.ישנה.איתך.באותו,חדר????
או ישן.... בלי אפליות בנים בנות.
"אז, את שאלת אותי מלא שאלות, אז עלה לי רעיון, בואי נשחק את משחק השאלות" ריינה הציעה, מנסה לחייך בלי לחייך חיוך ענק, כשהיא נזכרת באין סוף שאלות שלה.
אווה הינהנה במבוכה, יודעת שהיא הולכת להצטער על זה.
"אני ראשונה, בת כמה את?" ריינה שאלה, מתיישבת על מיטה, כשהיא מחבקת את רגליה.
"15" אווה אמרה במבוכה "ואת?"
ריינה חייכה "שנה אחת מעלייך, וזה נקרא שאלה, עכשיו עוד פעם תורי, איך את וצליל הכרתם?"
אווה העלתה חיוך יפה על פניה "היא הייתה איתי בכיתה, ואז התחילו צרחות, שתינו ירדנו ואז נלחמנו ביחד, ואז דיברנו, וזהו"
ריינה צחקה, אווה השפילה את מבטה "אז... את רוצה להיות ציידת או אמזונה כמו אחותך?"
ריינה חשבה בשקט "אף פעם לא חשבתי על זה" היא הודתה "בנתיים לא, ולא נראה לי שזה ישתנה, תורי, במה היית רוצה לעבוד?"
אווה חייכה חיוך נבוך "אני רוצה להיות ציירת" ריינה חייכה חיוך רחב "בהצלחה לך" "תודה" אווה ענתה, בלחיים אדומות.
בבת אחת נכנסה בריצה לחדר צליל, מתנשפת.
"היא חזרה" היא פלטה, והן רצו יחד איתה החוצה.
צליל הובילה אותן למחוץ למלון.
הבחורה עמדה שם, שיערה מתעופף ברוח החזקה.
החבורה עמדה שם, מתכוננים לקרב.
"אסור לכם להמשיך את המסע הזה" קולה היפיפה בקושי נשמע בגלל הרוח.
היא דיברה אנגלית, אבל בשפה מוזרה כמו שהיא דיברה בעברית.
"למה?" ליאו תבע לדעת.
הנערה הביטה בהם במבט לא ממוקד "הוא חזר" קולה ליחשש.
אנבת' וצליל החליפו מבטים.
"מי זה הוא?" שאלה פייפר בחשש, לא בטוחה שהיא רוצה לדעת את התשובה.
"שמות הם בעלי עוצמה, איני רוצה שהוא ישמע, או גרוע מזה" קולה נשמע מפוחד.
YOU ARE READING
למשמע קולה 2/ דמעות של זהב
Adventure(ספר 2 מתוך 3) היי! ברוכים הבאים לספר השני של למשמע קולה! תהנו! הכריכה המהממת היא של @Arilola1, ממליצה על הכריכות של ממש! ------------------------ הוא חוזר, ובגדול. אבל הפעם, הוא מכוון מטרה. למחוק מהעולם את כל החצויים. בנתיים, צליל מתמודדת עם קושי א...