14

301 38 194
                                    

פרק 14: מעשה ביהלום כחול, וגנבים

אנבת', גייסון, פייפר, ריינה ואווה הלכו בשקט לכיוון הבורסה -)_!_:)-)₪?'.

אסור לי להגיד איפה היא, כי זה סוד, איפה היהלום הכחול שנמצא....

הם נכנסו לבורסה, על קצות אצבעותיהם, מפחדים להיתפס.

"טוב, למה אנחנו הולכים ככה בשקט? מה הבעיה שהתפסו אותנו?" אווה שאלה, יותר נכון, אנה שאלה.

גייסון, פייפר, ואנבת' מיצמצו לעברה "את רוצה להיות בכלא?" גייסון שאל בעדינות.

אווה נחרה "אני נראת פיצית, ואני מתחת לגיל שמותר לשלוח אותי לכלא, הכי גרוע ישימו אותי במוסד לילדים מופרעים, ויפתחו לי תיק."

"טוב, יש פה כאלה שעברו כבר את הגיל, ואפשר להכניס אותם לכלא, אז נא להתחשב" אנבת' אמרה, מעט משועשעת.

אווה העלתה חיוך, חושבת על רעיון.

"מה דעתכם על הצגה קטנה?" היא שאלה בתחמנות.

---------------------------------------

גייסון הסתובב עם החליפה שהם גנבו, בעוד אווה משחקת עד הסוף את הילדה התינוקית.

"נו... אבא!" היא מייללת "אין לי כוחחח"

גייסון הנבוך רק מלמל שעוד שניה הם יצאו לבחוץ.

נראה שההצגה עובדת על כל העוברים והשבים, ויש כאלה ששולחים לעבר גייסון מבטים מרחמים.

"אני יכולה לראות את היהלומים?" אווה צועקת, כמו ילדה חסרת סבלנות קרציה.

"היי, איך קוראים לך?" בחור נחמד שואל את גייסון.

"מלקולם גרייס" הוא מיהר לומר את שמו של העובד שהם חטפו.

הבחור לחץ את ידו "אם אתה רוצה, אני יכול להראות לבת שלך את היהלומים, אני האחראי על עליהם."

גייסון חייך בהקלה אמתית, כי אווה הצליחה עם הרעיון שלה "אני אשמח" קולו נשמע מלא הקלה, ותרם מאוד להצגה.

"דרך אגב, קוראים לי מקס נלסון" הוא אמר בחביבות.

הוא הצביע לכיוון מסוים, "בואו לשם, ואיך קוראים לך?" הוא שאל את אווה בחיוך רחב.

אווה עשתה את עצמה מתביישת "אמה גרייס."

מקס חייך, והושיט את ידו ברצינות, "נעים מאוד, אמה גרייס."

היא עשתה את עצמה מצחקקת ולחצה את ידו.

ריינה רצתה למחוץ את הבחור.

מקס הוביל אותם לכיוון חדר מוגן במלא מצלמות ושומרים.

הוא פתח חדר עם דלת כבדה.

אווה פערה את עינייה, כאילו התרגשות "א-אני יכולה לראות את יהלומים בצבעים?"

מקס חייך והינהן.

למשמע קולה 2/ דמעות של זהבWhere stories live. Discover now