~~~~~~~~~~~~~
20:00PM
Artik hava kararmişti.. Yürüyerek eve geldim.. Babam hala gelmemişti.. Babami arayip ne zaman gelecegini sordum.. 1 saate evde olucakmiş..O zamana kadar bir film izlemeye karar verdim ve hemen salona geçip kanepeye atladim..
Max (Babam) P.O.V
Eve geç kalmiştim.. Gelince kizimin kanepede uyudugunu gördüm.. Yarin okulu vardi galiba..Lindy'i (beni) uyandirdim..
M: Kizim kalk yerine geç uyu yarin erken kalkmalisin zaten..
L: Baba ya geldin mi sen? -Ha yok uyumak istemiyorum.. Okula nasil gitcem baba hiçkimseyle konuşmak istemiyorum ya ben..
M: Hayir melegim benim gitmelisin yarin..
L: off ya baba hayir..
M: hadi itiraz istemiyorum.
L: tamam gitcem ama uyumak istemiyorum..
M: Hm hadi git giyin gel seni dişari çikarcam..
L:Yuppi :)). Babam yaa seni çok seviyorum..
Lindy P.O.V
Hemen odama çiktim.. Üzerimi degiştirdim (medyada Lindy).. Babamin yanina koşarak indim.. Evden çiktik.. Çok merak ediyordum acaba babam beni nereye götürcek diye.. Hemen arabaya atladim..
L: Baba ya söylesene nereye gidiyoruz?
M: Sinema'ya gidiyoruz prensesim..
L:Hmm tamam bana uyar..
------------------
Korku sinemasindan sonra kendime gelemiyordum.. Babam beni kendime getirmeye çalişiyordu..
L: Baba bana su al hemen.. Bu nasil filmdi ya?
M: Kizim benim ben sana dedim korku seçmeyelim sen istedin.. Dur bekle suyunu alayimda geleyim..
Babam su almaya giderken arkasindan baktim.. Sanki kimse bana dogru bakiyormuş gibi hissettim.. Kenarda biri durmuştu ve bana bakiyordu.. Evet evet bakiyordu.. Hemen yüzümü çevirdim.. Bir kaç dakika sonra yeniden baktim yoktu orada.. Daldim gittim.. Babamin gelişini duymadim bile..
M: Kizim hu huu nereye bakiyorsun? Önüne dön..
L: Ha baba hiç ya dalmişim..
M: Neyse al suyunu iç eve gidelim çok yorgunum..
L: Tamam))
Eve dönmeye hazirlaniyordum.. Aniden o bana garip-garip bakan oglan aklima geldi..Kim acaba? Neden takildim buna bu kadar anlamadim.. Neyse buradan çikip arabaya bindik.. Babam arabayi hizli kullaniyordu.. Eve variyorduk neredeyse.. Ve yine ben onu düşünüyordum..
Arkadaşlar özür dilerim yb geç geldi.. Ama okullar var o yüzden yazamiyordum.. InşAllah begenirsiniz.. Sizleri çok seviyorum.. Ve çooook teşekkür ediyorum.. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SaVe Me...♡
Teen FictionBir kızın hayat hikayesi..Kız annesinin ve babasının meleği.. Annesini bir kazada kaybetmiş..Babasıda kızı için her şeyi yapmaya hazır.. Kız universede birine aşık olur ve sadece gelip-geçici aşk olduğunu geç anlar..Arkadaşı bu süreçte onun yanında...