5. Ben ne yaptım yine???

221 14 12
                                    

~~~~~~~~~~~~~

Ikinci ders için zil çaldi..Ama ben derse girmiycektim.. Çünkü hiç hevesim yoktu.. Kütüphaneye indim ve orada oturdum..

Calum P.O.V.

Lindy bana ne oldugunu söylemedi.. Galiba kendisi de nedenini bilmiyordu, ya da söylemek istemiyordu.. Ben de onu çok sıkıştırmadım.. Zil çalinca zaten sınıfa geldim.. Luke'de buradaydi.. Ama Lindy yoktu.. Hemen Luke'nin yanina gittim.. Morali yoktu onunda.. Bugün üçümüzde bir kötüydük..

B: Luke ögrenemedim.. Bana hiçbişey söylemedi..

L: Peki nerede şimdi? Derse girmiycek mi?

B: Bilmiyorum valla bana hiçbişey demedi.. Ben ondan önce çiktim zaten..

L: Hmm tamam Calum anladim.. :/

B: Luke tamam yeri degil ama Nicoleni gördün mü hiç??

L: Ha evet az önce kizlarlaydi..

Nicole ve bir kaç kiz sınıfa geldi.. Onu görünce yerime geçtim.. O da benim yanimda oturdu..

N: Merhaba Calum.. Nasilsin?

B: Eh pek iyi degilim.. Sen nasilsin?

N: Iyiyim.. Sen neden iyi degilsin?

B: Bilmiyorsun sanki.. :(

N: Of hayir Calum.. Hala beni mi seviyorsun? Ben seni sadece arkadaş gibi görüyorum..

B: Hiç mi sevmedin sevgili oldugumuz müddetce?

N:.........(sustu)

Nicole dalip gitti.. Soruma cevap vermedi.. Kizmiştim ona..

B: Nicole!!! Bi cevap ver..

N: Hayir sevmedim.. Sevseydim ayrilmazdim..Oldu mu şimdi? Beni rahat birak..

B: Evet oldu.. Seni çok yanliş tanimişim.. Seni sevdigim için kendime nefret ediyorum.. Sen bana arkadaş diyorsun.. Ama ben seni seviyorum.. Sen anlamazsin benim sevgimi.. Git ne halin varsa gör.. Ben seni severken arkadaş olamam.. Seni bir daha da rahatsiz etmem.. Hadi eyvAllah..

N: Tamam o zaman Calum.. Saol..

Nicoleni iterek yerimden kalktim.. Lukeye "ben çikiyorum" diyerek el salladim.. Çok kizgindim.. Bahçeye çiktim ve bir banka oturdum..

Lindy P.O.V.

Ben neden öyle yaptim? Of Lindy of.. Lukeye neden bagirdim? Onun suçu neydi? Ya nasil affetdirecektim kendimi.. Pencerenin önüne geçip düşünmeye başladim.. Calumun koşarak bahçeye çiktigini gördüm.. Bir banka oturdu.. Bu tarafa bakti aniden...El sallayarak yanina çagirdi.Kütüphaneden çikip Calumun yanina gittim.. Kizgin görünüyordu..

B: Calum kime kizdin?

C: Hiç ya boşver gitsin..

B: Hadi ama Calum anlat bakalim neden kizgin oldugunu..

C: Lindy ben sınıftan Nicoleyi seviyorum.. Aslinda biz 1 yil sevgiliydik.. Ama sonra ne olduysa benden uzaklaşti.. Nedenini bilmedim.. Kaç defa sordum.. Hep "artik sevmiyorum" diye geçiştirdi.. Ama nasil olurda 1 yil "seni seviyorum" diyen kiz bir gün de unutur..

Aslinda Calumu dinlerken bir garip oldum.. Sevdigi kizmiş Nicole.. Aslinda şaşirmiştim..

B: Eee o zaman şimdi neye kizdin?

C: Az önce sınıfta konuştuk.. Onu hala sevdigimi söyledim.. Ama o beni arkadaş gibi gördügünü söyledi.. Ben de bagirdim ne bileyim işte ona kizdim..

SaVe Me...♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin