~~~08:00 AM~~~
Gözümü açtigimda babamin bana sarilarak uyudugunu fark ettim.. Film odamizda uyuya kalmişiz.. Ah çok güzel uyuyordu ama onu uyandirmaliydim..
B: Babaaa kalk.. Çabuk ol babişkom..
Babam: Mmmm melegim günaydin..
B: Kalk baba kahvaltiyi hazirla.. Okula geç kaldim, sen de işe..
Babam: Tamam kizim merak etme sen... Ben hemen hazirlarim sen git üstünü degiştir..
Babamin yanagina bir öpücük birakip koşarak odama çiktim.. Hemen üstümü degiştim(medyada).. Saçlarimi yukaridan at kuyrugu yaptim.. Çantami hazirladim.. Ve en sevdigim parfümümü sıkıp çantama attim.. Odadan çikip babamin yanina indim.. Çabucacik şekilde kahvaltiyi hazırlamıştı.. Birlikte oturup bişeyler yedik..
Babam: Kizim kendin mi gideceksin yoksa ben mi götürücem?
B: Babacim sana zahmet olmasin.. Uzak degilki.. Kendim giderim canim babam..Zaten gidiyordum şimdi.
Hemen masadan kalkip kapiya yaklaştim.. Ayakabilarimi giydim..
Babam: Kizim yine de dikkatli ol.. Seni seviyorum.. Güle-güle..
B: Tamam baba.. Bende seni seviyorum.. Saol..
Babama elimle öpücüklerimi gönderip evden çiktim.. Kulakliklarimi takip yoluma devam ettim.. Bu defa izlenmiyordum.. Rahatlikla universeye geldim.. Ama galiba ilk dersi kaçirmiştim.. Sınıfa girdigimde hepsinin bana yine şaşkinlikla baktigini gördüm.. Ya anlayamiyordum neden böyle bakiyorlardi.. Sanki gidip onlari yiyecekmişim gibi..Yine çok aldirmadan kendi yerime geçtim.. Lukenin yüzü diger tarafa dönüktü..
B: Sanada merhaba.. Bende iyiyim..
L: Hmm iyi..
B: Luke yeter ama neden hep küsüyoruz bir birimize.. Yani konuşmak istemiyorsan konuşmayalim..
L: Bilmiyorum.. Ben sana küsmedim.. Sadece iyi degildim..
B: O zaman neden yüzüme bakarak konuşmuyorsun?
Luke yüzünü aniden bana çevirdi.. Çok yakindik hatta fazlasiyla.. Ah o gözler.. (benimkinin aynısı) ^_^
L: Lindy gözlerin çok güzel..
Luke bunlari gözlerime bakarak söylüyordu.. Ve sanki gözüme bakarak aklimi okuyordu..Kendime gelip ona cevap verdim..
B: Seninkiler gibi..
Bir birimize bakarak güldük.. Özür dilerim demek istiyordum ama sesime ses karişmişti.. Yani ikimizde ayni anda söylemişiz..
L: Ah :D Tamam bak o zaman biz hiç küsmeyelim..
B: Güzel olur Luke bey..
Zil çalinca konuşmamizi kestik.. Herkes sınıfa geldi.. Calum ve Michel ayni anda geldiler.. Ne alaka yani?
B: Luke baksana Michel Calumun yaninda..Bunlar neden birlikte ki?
L: Evet ya bunlar neden birlikte?
B: Luke soruya soruyla cevap verilmez..
L: Lindy ben ne bileyim? Sorurum dersten sonra Caluma..
B: Tamam iyi olur..
Rahatlamiş gibi söyledim son cümlemi.. Luke bana şaşkinla, bir kaşini kaldirarak sana ne oluyor der gibi bakti..Kendimi toparlayip kafami "hiç" der gibi salladim.. Sınıfa hoca gelince herkes konuşmaya başladi.. Galiba bu hoca hiç sevilmezdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SaVe Me...♡
أدب المراهقينBir kızın hayat hikayesi..Kız annesinin ve babasının meleği.. Annesini bir kazada kaybetmiş..Babasıda kızı için her şeyi yapmaya hazır.. Kız universede birine aşık olur ve sadece gelip-geçici aşk olduğunu geç anlar..Arkadaşı bu süreçte onun yanında...