Doctor oběhl konzoli a podíval se na Johna.
"Neviděl si Sherlocka a Lenu?"
John se zadíval na obrazovku a zavrtěl hlavou.
"Ne. Neviděl. Doctore, kde to jsme? Kde jsme přistáli?"
Doctor si k sobě přitáhl mikrofon.
"Detektiv a společnice! Nástup!"
Chvíli to trvalo, ale za chvíli se oba dva objevili. Sherlock si zvedl límec a podíval se na Doctora.
"Co se děje?"
Doctor se usmál a přešel ke dveřím.
"Vítejte v Paříži!"
Za dveřmi však byla jen tma. Sherlock přešel blíž a vykoukl.
"Třeba jsme v kanále."
Lena se neudržela a rozesmála se. John se uchechtl a Doctor přeběhl ke konzoli.
"není to Paříž. Ale proč to neprozkoumat?"
A vyběhl ven. Sherlock a Lena hned v závěsu za ním a John si jen povzdechl.
"Tak to je super. Dva velící sociopati."
Všichni čtyři se prodírali tou tmou, která jakoby neměla konce. Najednou se však objevilo světlo Bylo to světlo procházející malým okénkem ve dveřích, které tam ještě před chvílí nebyly. Doctor vytáhl šroubovák a dveře se s tichým cvaknutím otevřely. Doctor vešel první a uviděl jakousi svatyni. Po obvodu místnosti klečely různé stvoření a klaněly se k oltáři. Tam klečela žena v červeném plášti s kapucí, zády k nim. Doctor si odkašlal a vytáhl psychopapír.
"Hej? Jsem doktor John Smith z církevního ministrstva a..."
Nedořekl, protože žena mávla na své uctívače a ti odešli. Poté velmi pomalu vstala. Slovy se chopil Sherlock.
"Madam? Můžete nám laskavě sdělit kde to jsme?"
Žena se zasmála a rukou ukázala na ceduli vedle ní. Bylo tam ozdobným písmem napsáno:
Místo
John se podíval na Doctora.
"Doctore? Kde to jsme?"
Dotázaný přešel blíž k ženě.
"Kdo jste a kde to jsme?"
Žena si jedním pohybem sundala kápi a otočila se na Doctora. Tomu spadla čelist a málem se mu podlomily kolena. Žena se usmála a pravila.
"Ahoj zlato."
ČTEŠ
Nejsem na straně Andělů (Doctor & Sherlock ff)
FanfictionSherlock Holmes a John Watson mají vyšetřit záhadná zmizení v Londýně. Ztracených je čím dál víc. Je možné že v tom mají prsty bytosti z jiného světa? Můj první počin v oblasti Wholock :-) tak se bavte :-)