Sherlock se pokoušel rozdýchat to co tu vidí.
"Jak je to možné?"
Doctor se zasmál.
"Všechno je možné. Tohle je Egypt za vlády Kleopatry. No tak šup, šup."
Řekl a všechny je jedním pohybem vyhnal z TARDIS. Sherlock stál před budkou a dvakrát ji celou obešel. Potom se přitočil k Doctorovi.
"Jak to funguje?"
Doctor se zasmál.
"To bys nepochopil Sherlocku. Nikdo to nechápe. Neumím ti to vysvětlit."
Sherlock se zamračil.
"A jak to cestuje?"
Doctor se usmál.
"Tak zaprvé je to ONA. Ta TARDIS. Za druhé cestuje v časovém víru, vy by jste řekli červí díra."
Sherlock přikývl a sundal si kabát, obhajujíce se tím že je mu horko. Doctor ještě jednou vběhl do svého časostroje a vyběhl ven s jakousi červenou věcí na hlavě. Lena se na něj podívala.
"Co to máš na hlavě?"
Doctor se zasmál, ale odpověděl Sherlock.
"To je fez, nosí se to právě v Egyptě.
Doctor přitakal.
"Ano fez. Fezy jsou cool."
S těmito slovy se vydali do centra Alexandrie. To však ještě nečekali co je čeká. Po chvíli se rozešli a tak se Doctor vydal něco zjistit, John s Sherlockem procházeli městem a Lena se rozhodla, že půjde na trh. Po chvíli se k ní však vydali dva vojáci a chytili ji za paži.
"Musíte s námi. Byla jste vybrána."
Lena se vzpírala, ale bylo jí to houby platné.
"Nechte mě být!"
_________________________________
Doctor nervozně přešlapoval na místě srazu.
"Kde je? Kde je Lena? Sherlocku neviděl jste ji?"
Dotázaný zakroutil hlavou. V tu ránu se ozvaly fanfáry a vyvolavač se taky přidal.
"Pojďte se podívat jak bude uspokojen bůh Nilu! Obětována bude dívka, náhodně vybrána, dnes při soumraku."
Sherlock s Doctorem se na sebe podívali a stejně vykřikli.
"Lena!"
_________________________________
Lena stála na prkně nad řekou ve slavnostním úboru a s rukama svázanýma za zády. Bubny vířily a najednou se ozval jeho hlas.
"Kleopatro! Počkej s obětí. Mám pro tebe návrh."
Doctor vyběhl z davu a postavil se před královnu. Ta se pomalu postavila a promluvila.
"Kdo jsi a co tu děláš?"
Doctor si upravil fez a začal mluvit.
"Jsem Doctor a mám nabídku. Dám ti vodu do nilu a ty nebudeš obětovat nevinné dívky. Jsem král Nilu a přikazuji ti pustit ji!"
Kleopatra ale nebyla hloupá královna.
"Dokaž že jsi král Nilu."
Doctor přikývl a vytáhl sonický šroubovák. Sherlock k němu přistoupil a se zájmem si to prohlédl. Doctor mezitím něco přenastavil a namířil s ním na řeku.
"Snad to bude fungovat."
Najedenou bylo v řece mnohem víc vody. Kleopatra vstala pokynula na vojáky a ti Lenu pustili. Ona se rozběhla a obejmula Doctora. Po chvíli byli všichni v TARDIS a Doctor vysvětloval Sherlockovi jak funguje sonický šroubovák. John si se zájmem prohlížel motory TARDIS a Lena se zájmem pozorovala Sherlocka. Bůh ví co se jí honilo hlavou.
Štastný nový rok!!! :D
ČTEŠ
Nejsem na straně Andělů (Doctor & Sherlock ff)
FanfictionSherlock Holmes a John Watson mají vyšetřit záhadná zmizení v Londýně. Ztracených je čím dál víc. Je možné že v tom mají prsty bytosti z jiného světa? Můj první počin v oblasti Wholock :-) tak se bavte :-)