Kámen co dýchá

888 108 15
                                    

John Sherlocka skoro nestíhal.

"Kam jdeme?"

Sherlock mu však nevěnoval pozornost.

"Kamkoli. Johne my chceme aby nás ten únosce našel. Chci ho vylákat."

John jen protočil panenky a následoval ho.

"Sherlocku ty mě jednou zavedeš do horoucího pekla."

Sherlock se zasmál.

"A ty tam se mnou půjdeš dobrovolně."

Padla tma a lampy se rozsvítily. Sherlock vedl Johna do čím dál pustějších uliček ale i tak se nic nedělo. Sherlocka už to nebavilo.

"Johne musíme se rozdělit. Ty vpravo já vlevo."

S těmito slovy vyrazil opačným směrem než John. Ten tam chvíli stál a pak se vydal tam kam mu ukázal. Šel, po chvíli zahnul a tam uprostřed uličky stála socha. Byl to anděl a ruce měl na obličeji. John jen zakroutil hlavou a zasmál se.

"Moderní umění."

Podíval se na svoje nohy a pak zpět na tu sochu. Málem vykřikl. Socha už neměla ruce na obličeji, měla je natažené před sebou a usmívala se. John zavolal.

"Sherlocku!"

Sherlock dorazil během pár vteřin.

"Co se děje Johne?"

John pořád sledoval sochu a jen na ni ukázal. Sherlock pozvedl jedno obočí.

"Vždyť je to jen socha."

John nespouštěl oči z anděla.

"Sherlocku ono se to pohlo. Ještě před chvílí měl ruce na tváři a teď je má takhle."

Sherlock si nedal říct.

"Blbost. Sochy jsou z kamene a ten se nehýbe. To je přece logické"

Vzal Johna a chtěl ho odtáhnout pryč. Ten ho však po vteřině otočil zpět a anděl byl blíž. Už nevypadal tak mírumilovně. Ruce měl napřažené a zuby vyceněné. Sherlock vytřeštil oči.

"Ono se to pohlo! Johne ono se to pohlo!"

Watson si povzdechl.

"A co ti asi celou dobu říkám?"

Sherlock neustále pozoroval anděla a přistoupil k němu. Zaťukal a podíval se na Johna.

"Kámen. Ale jak se to teda hýbe? Kámen se nemůže hýbat. Johne co si o tom myslíš?"

John hypnotizoval tu sochu a ani nemrkal.

"Mě by spíš zajímalo co budeme dělat."

Sherlock odstoupil od sochy.

"Nevím. Hýbe se jen když se na to nekoukáme. Tak se na to budeme koukat. Alespoň už víme co znamená ta věta andělé přicházejí."

John podstatně zbledl.

"Andělé. Takže je jich víc."

S tím gifem dost riskuju. Však to znáte. Co pojme obraz anděla  stane se samo andělem. Sladké sny :D

Nejsem na straně Andělů (Doctor & Sherlock ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat