Doctor a Lena vedli Johna a Sherlocka temnými uličkami až k místu kde stála modrá policejní budka. Sherlock zvedl obočí.
"Jak se to tu vzalo?"
Doctor se zasmál.
"Spadlo to z nebe."
A začal se hrabat v kapsách svého saka. John tam jen stál a čekal co udělá Sherlock. Doctor mezitím našel klíč a otevřel dveře.
"Račte vstoupit."
Sherlock, logicky uvažujíce, protestoval.
"Tam se nevejdeme. Je to proti zákonům fyziky."
Doctor se jen ukázal rukou dovnitř. První kdo se odvážil vejít dovnitř byl John. Stál tam s otevřenou pusou a po chvíli se trochu vzpamatoval a promluvil.
"Sherlocku tohle musíš vidět."
Sherlock nakonec nakoukl a málem se mu zastavil dech, když zjistil jak to vevnitř vypadá. Pomalu vstoupil dovnitř.
"Tohle není možné. Tohle nemůže být pravda. Johne štípni mě."
John mu duchapřítomně dupl na nohu a Sherlock zařval. I nadále však viděl vnitřek té policejní budky.
"Doctore co to je?"
Zeptal se John a Doctor začal vysvětlovat.
"TARDIS. Je to stroj času a vesmírný koráb v jednom."
John udiveně zvedl hlavu.
"Zevnitř je větší."
Teď se do hovoru zapojil i Sherlock.
"Nic jako stroj času neexistuje. Popírá to logiku. Cestovat v čase prostě nejde."
Doctor se zase jen zasmál a přeběhl k řídící konzoli. Začal tahat za různé páčky a mačkat různé tlačítka až se TARDIS zachvěla a se všemi to trochu cuklo. John fascinovaně sledoval každý jeho pohyb a Sherlock se jen dost skepticky rozhlížel. Doctor najednou vyběhl a otevřel dveře.
"Nevěříte Sherlocku? Tak se podívejte."
Sherlock pomalým krokem došel ke dveřím a zůstal stát. Výraz v jeho tváři značil překvapení, ale sám by nikdy neuznal že ho něco překvapilo. John už stál za ním a taky jen zíral. Sherlock po chvíli ptomluvil.
"Doctore? Je to to co si myslím?"
Doctor se zasmál.
"Ano je. Dámy a pánové vítejte v starověkém Egyptě."
ČTEŠ
Nejsem na straně Andělů (Doctor & Sherlock ff)
FanfictionSherlock Holmes a John Watson mají vyšetřit záhadná zmizení v Londýně. Ztracených je čím dál víc. Je možné že v tom mají prsty bytosti z jiného světa? Můj první počin v oblasti Wholock :-) tak se bavte :-)