Doctor znovu zatáhl za páčku a se všemi to třísklo o zem. Lena, která přistála měkce v Sherlockově náručí, jen suše poznamenala.
"To by mě zajímalo kam jsme zabloudili tentokrát."
Doctor vstal a přešel ke dveřím.
"Já nebloudím."
S těmito slovy otevřel dveře a pak je s kyselým úsměvem zavřel.
"Dobře možná trochu."
John vstal a podíval se na něj.
"Kde jsme?"
Doctor odpověděl.
"Vím kde jsme. My jsme..."
Mezitím k sobě přitáhl obrazovku.
"Zgidrejslinku"
Sherlock pomohl Leně na nohy a zeptal se.
"Cože?"
Doctor se usmál.
"Planeta ve vesmíru. Rok 3056."
John se zasmál.
"Vesmír? Proč ne?"
Doctor pomalu otevřel dveře a vyšel ven. Planeta to byla nadmíru zvlálštní. Dalo by se říct že to byla bílá planina. Lena pouze suše poznamenala.
"To je ale divná planeta. Pojď pryč Doctore."
Doctor přikývl a vrhl se ke konzoli. TARDIS ale nechtěla nastartovat. Doctor začal běhat okolo konzole a křičel.
"Ale notak holka!"
Sherlock se na něj podíval.
"Problém?"
Doctor se na něj podíval.
"Trochu. Je možné, že jenom trucuje ale spíš se přehřála. To znamená..."
Udělal malou pauzu a přenastavil šroubovák.
"Že musíme čekat. Ale ne tady."
Doctor vyběhl ven a ostatní za ním. Dveře se zavřely a oni zůstali stát na širé bílé planině. Sherlock se rozhlédl.
"Co tu vlastně je?"
Než stačil Doctor odpovědět, ozval se křik.
"Doctore!!!"
Ten se otočil a na tváři se mu objevil vyděšený výraz.
"Amy!"
Doctor se s těmito slovy rozeběhl za hlasem. Najednou se ozval další hlas tentokrát mužský.
"Doctore!"
Doctor se zastavil a rozhlédl.
"Rory?"
Najednou se ozval hlas který byl pro změnu známý Sherlockovi a Johnovi. Patřil Marry.
"Johne!! Pomoc!!"
John se rozběhl za hlasem. Náhle se ozval poslední hlas, který poznala Lena. Všichni se rozběhli na různé strany, včetně Sherlocka hledajícího paní Hudsonovou. Ani jednoho z nich nenapadlo že tu něco nehraje. To došlo až Sherlockovi který potkal Doctora volajícího na jakousi River. Přistoupil k němu a promluvil.
"Oni tu nejsou. Nemůžou tu být."
Doctor se na něj podíval a v očích mu zajiskřilo.
"Nemůžou."
A rozběhl se za Lenou. Sherlock vyběhl za Johnem, který neustále hledal svou ženu.
"Johne je to past! Stůj kde jsi!"
John se otočil a přikývl. Po chvíli už stáli všichni u TARDIS a Doctor vykřikl.
"Už vím co to je! Byl jsem hloupý! Hloupý, starý Doctor!"
Lena se na něj tázavě dívala.
"Vysvětlíš to i nám prostým smrtelníkům?"
Doctor se otočil a luskl prsty.
"Nevím co to je, ale živí se to strachem."
Sherlock zvedl obočí.
"Strachožrouti?"
Lena ho přerušila.
"Co teda máme dělat?"
Doctor objehl TARDIS.
"Ignorujte to. Nic jiného nám nezbývá."
A tak si všichni sedli zády k TARDIS a čekali až se opraví. Ze všech nejhůř na tom byl Doctor, který měl nejvíce strachů. Po dvou hodinách které strávili rozptylováním se, se TARDIS konečně opravila a oni odletěli z té příšerné planety.
ČTEŠ
Nejsem na straně Andělů (Doctor & Sherlock ff)
FanfictionSherlock Holmes a John Watson mají vyšetřit záhadná zmizení v Londýně. Ztracených je čím dál víc. Je možné že v tom mají prsty bytosti z jiného světa? Můj první počin v oblasti Wholock :-) tak se bavte :-)