-',✎ 8

19 1 221
                                    

Park Hani's POV

Unknown number

Hai Park Hani.
Ni saya Hyeongjun.

Wah. Macam mana dia boleh dapat nombor aku?

Aku menaip untuk membalas mesej nya.

Eh hai !
Mana awak dapat nombor saya?

Pipi aku seketika membahang. Aku tak pernah chat dengan seorang lelaki seumur hidup aku. Maklumlah, aku anti-jantan-

Dari classmate awak.
Jadi, bila kita boleh pergi?
Bila awak free?

Hyeongjun membalas semula mesej aku.

Hmmm, saya free hujung minggu ni.
Tapi, kalau nak pergi lepas
habis waktu sekolah pun boleh.

Setiap petang selepas tamat waktu persekolahan, memang aku tak buat apa-apa. Daripada buang masa melayan perkara yang tak berfaedah, baik aku buat perkara yang lebih berfaedah. Betul kan?

Okay, esok petang boleh kan?


Boleh !

Orait !
Seen

Setelah menutup aplikasi itu, aku mencampak semula telefon di atas katil. Bosan lah !

Aku termenung seketika memikir perkara yang boleh aku buat untuk menghilangkan rasa bosan.

Haaa ! Aku boleh suruh Sekyung datang sini !

Lantas aku mengambil semula telefon yang berada di atas katil. Tak tahu lah ni kali ke berapa.

Sekyung, mari lah datang
rumah aku. Bosan lah.

Tidak lama kemudian, Sekyung membaca mesej aku.

Oke jap. Aku bersiap.

Iyee. Cepat sikit tau.

Tahu lah.
Seen

Aku mencampak lagi telefon aku di atas katil. Best pula main campak-campak ni.

Aku turun ke bawah untuk mencari kelibat eomma. Aku melihat eomma mencuci pinggan di dapur. Idea jahat terus muncul di kepala.

Nampaknya eomma sedang khusyuk mencuci pinggan. Aku berjalan mendekati eomma dengan langkah yang perlahan dan berhati-hati.

Aku berjalan dan berjalan sehingga tiba tepat di belakang eomma. Tangan aku sudah bersedia untuk mencucuk pinggang eomma.

Aaaaaaaaaaaaaarghhhhh !!!

Belum sempat aku ingin mencucuk pinggang eomma, eonnie terlebih dahulu mengerjakan aku di belakang.

Aku yang sedang terkejut lantas menarik rambut eonnie dalam keadaan yang tidak sedar.

"Yahhh ! Lepaslah ! Ni eonnie ! Adehhhh sakitttt !" Eonnie meraung kesakitan. Aku yang baru sedar itu lantas menarik semula tangan aku daripada rambut eonnie.

HugWhere stories live. Discover now