Önceki bölümden hatırlatma...Evin biraz ilerisindeki fırına gittim ve ekmek aldım. Dönerken birde karşımda kimi görsem şaşırırsınız??...
---------------
Umay'dan...
"KÖPEK!!!!" diye bağırıp eve doğru koşmam, apartmanın kapısını açmam ve kendimi eve atıp derin bir 'ohh' çekmem toplam 30 saniye sürmüştü. Bir Üsain Bolt'um mübarek!! Hatta o kimmiş beaa ben ondan daha hızlıyım.
Allah'ım hala kalbim ağzımda atıyor yeminle. O neydi ya ona köpek denmez. Canavar resmen.
"Noluyor ya atlı mı kovalıyor seni??!! " diye bağırıp yanıma gelen Aden'e piç sımayl yaptım. Çümkün o da en az benim kadar köpeklerden korkuyor. Hatta aramızda kalsın Buğlem bile bizim kadar olmasada köpeklerden tırsıyor.
"Atlı değil boyum kadar köpek kovaladı!" dedim. Gözleri bir yılan görmüş timsah misali büyüdü. Neden? Şimdi timsah yılan yer. Ee aç bu hayvanda onu görünce gözleri büyür herhalde di mi?(Timsah yılan yiyordu di mi ? Yoksa yılan mı timsah yiyordu? Ya ben filmini izlemistim bununda unuttum. Bilen varsa yazsın jdndm.)
Yutkunduktan sonra;
"Ne kadar büyüktü?"diye sordu. Elimle belimden biraz daha aşagısını gösterdiğimde ufak bir çıglık attı.
"Yaa bunlardan bir sürü varsa burda nasıl gidicez yürüyerek okula filan. Hayatta yürüyemem ben! Geçemem yanlarından ya!! Başı boş muydu? Acaba aşıları tam mıdır? Ya birimizi ısırırlarsa? Nap--" diye sorularını sıralamaya devam edicekken lafını böldüm.
"Yeterr! Keşke söylemeseydim. Bir şekilde bakarız başımızın çaresine off!! Zaten koşarak geldim fırından buraya bir çekil önümden allasen ya!! Oksijen israfısın resmen. Oksijene ihtiyacım var benim!" diyerek mutfaga gidip ekmeği bıraktım. Sonrada balkona çıktım. Aha!! Bizim evin altında bana bakıp havlıyor bide!!
"Sen kime havlıyorsun!! Gelmiş bide kapının önüne kadar!! Hoştt!!" diye köpeğe bağırdım. Ne var? O da bir canlı yanii nefes alıyor, yiyor ,içiyor ,sıçı- Neyse...
Alt katın balkon kapısı açıldı ve-
Vaayy anam vaaay analar neler doğruyor bee!! Daş doğurmuş daş!! Maşallah!!
Çocuk yukarı doğru bakıp bana
"Sağol ya ! Herkes söyler yakışıklı olduğumu. Ama bu kadar açık ifade edenii görmemiştim."diyerek sırıttı. Ohaa ben seslimi düşündüm?
"Evet"
"Ne?"
"Evet diyorum sesli düşündün? Yani bu soruyu içinden kendine sorarkende sesli sordun aslında" dedi ve tekrar güldü.
"Ya off tamam ne var. Yukarda Allah var yani yalan mı söylicem ? Maşallah'ın var nazar değmesin. Allah'ta sahibine bağışlasında? Hayırdır sen kimsin ? " diye sordum.
"Ben mi? Şey ya hırsızım ben. Ama bu evde bir şey yok sizin evde varmı? Size geliyim?"
"NEE!!!!" diye g*tumu yırtarcasına bağırdığım doğrudur.
"Ne ses varmış sende be!! Bir sus! Ben burda oturanların torunuyum. Sizde üstte olduğunuza göre yeni kiracı" dedi.
"Çok zekisin" diyip sırıttım.
"Demin benim köpeğimle konuşup ona hoşt diye bağıran kişiyi gördün mü?" diye sordu. Bende kızarıp bozardım dolayısıyla ama tabiki kendimi ele vermedim. Slk msnz .s.s kdndm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENARYO (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction...3 Yetim Kız Ve 3 Erkek.. Hayatları Bir Tiyatro Okulunda Birlesiyor. Kızların Hayali Sadece O Lanet Yetimhaneden Kurtulup Kendilerine Yeni Ve Güzel Bir Hayat Kurmaktı Ama Onlar Kendilerini Kıskançlık, Korku, Acı, Mutluluk Ve Aşk'ı Tüm Gerçekliğiyl...