"Önüne baksana be adam!"

527 54 19
                                    

Multimedia'da Cenk - Arda - Doğukan...
(Namıdeğer Yakuşuklularımız jdhsks.)

Buğlem'den...

"Acaip hayvanlara benziyirseen

Acaip hayvanlara benziyirseeen

Cinlere şeytanlara benziyirseen

...."

Sabah gözlerimi bu şarkıyla açmadığımı söylesin biri bana. Buu şarkıyı Umay ayarlamadıysa bende Buğlem değilim lan !!..

"Umaaaaaaayyy!!!!!!!! Nerdesin lan geberticem seni.. Kimsede alamicak elimden..!!!" dedim ve Umay'ın odasına doğru uçtum. Eve uçtummm hatta kapıda Aden'le çarpıştım.

"Noluyor Buğlem ya savaşamı gidiyosun ??" dedi Aden yeni kalktığını belli eden bir sesle.

"Evet savaşa gidiyorum. Ve Umay'ı elimden almaya çalışırsan ikinizide gömerim bu eve !" dedim. Ve Umay'ım odasına dalıcaktım ki benim zeki arkadaşım kapıyı kilitlemiş.

"Aç şu kapıyı Umay!!!" diye bağırdım.

"Hıı açiyimde iç organlarıma kadar parçala beni di mi Buğlem.. Ya küçük bir şakaydı sadece niye bu kadar büyüttün anlamıyorum kii.." dedi.

Biraz sakinleşmeye çalıştım. Bazen, hatta bazen değil her zaman böyleydim. Sinirlerimi kontrol edemiyordum ve sinir krizleri geçiriyordum sık sık. Araba kazasından sonra hem içime kapanık hemde asabi biri olmuştum.

"Tamam bir şey yapmicam çık dışarı hadi" dedim. O kadar sakin bir sesle söylemiştimki dışarı çıkmıştı sakinleşmiştim zaten gerçekten..

"Ne yani kızmicak mısın ??" dedi hayretliğini belli edecek derecede açılmış olan ağzıyla..

"Hayır kızmicam biliyorsun sinirlerimi kontrol etmeye çalısıyorum. İlerleme var bende haa ne dersin " diyerek kolumu omzuna attım.

Bir süre daha yüzüme mal mal baktıktan sonra kendine geldi ve gülümsedi o da.biz öyle koridorda ilerlerken mutfaktan kırılma sesi geldi.

"Yine ne kırdın Aden!! Bir kalbim kaldı kırmadığın be minik kuşumm" diye bağırdı mutfağa doğru Umay.

"Kırcam şimdi kalbinide Umay!!" dedi Aden'de biz o sırada mutfağa girmiştik.

Aden gözlerini kocaman açarak bize bakıyordu.

"Hayırdır Aden'im açıkta bir şey mi gördün??" dedim.

"Haa? Ha yok Umay nasıl hala yaşıyor? Ben helvasını yapmak için mutfağa geldiydim. " dedi.

"Adeeenn biliyorsun sinirlerimi kontrol etmeye çalışıyorum. Ayy gına geldi kaç kere daha söylicem??" dedim. Kolum hala Umay'ın omuzundaydı.

"İyi kızım ya ben benide sevinn!!"diyip aramıza girdi.

"Ahhh kıyamam minik kurbağaaamm binimm!!" diyerek Aden'i mıncıran Umay'ı tiksintiyle izledim.

"İgrençsiniz" dedim ve ordan uzaklaştım.

Giderkende..

"Üstünüzü giyininde kayıt işlemlerini yapmaya gidelim"dedim.

"TAMAM!!" diye onayladılar.

Aden'den devam...

Evet suan okula kayıt yaptırmaya gitmek için hazırlanıyorduk. Ben altıma çiçekli bir şort üzerine bej rengi örgü bir bluz onunda üstüne toz pembe bir hırka giydim. Sarı çantımın içine telefondur ıvır zıvırları doldurdum. Saçımı salık bıraktım eyeliner çekip, çilekli parlatıcımı sürdüm. Ve işte hazırım!!..

SENARYO (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin