Multimedia'da sırasıyla Buğlem'in - Umay'ın - Aden'in kıyafeti...:Dd
Aden'den...
Ohaaaa bu arabaysa diğer 13 milyon araç ne?? ( evet bu da 13.000.001'inci araç susun tm mı .s.s -_-)
Arkamdan Buğlem'de
"Biri şu karşımda duran aracın benim hergün bakıp ağıtlar yaktığım, bütün internet paketimi fotoğrafını indirerek bitirdiğim Bugatti Yory olmadığını söylesin" (Bu aracın adını bir arkadaşımın abisi söyledi. Zor bulunan pahalı bir araçmış. Değilse affola jdjdkd)
"Buğlem kendine hakim olman lazım arkadaşım. Bak şimdiden söylüyorum arabanın üstüne atlamak yok" dedim.
Umay'da
"Aden şu Buğlem'e baksana bir tükürük bezlerinin ürettiği bütün tükürükler salya olarak ağzımdan akıyor. Bunu nasıl gizlemeyi planlıyorsun. Hele de karşımızdaki üç yaku- pardon dingil bize sırıtarak bakarken..." dedi. Arkamı dönüp Buğlem'i silkeledim.
"Buğlem kedine gel! Hadi koçum yaparsın sen bunu. Kaptırma sakın kendinii!" dedim. Biraz da olsa toparladı. - En azından ağzımdan akan bir tuz gölü dolduracak derecede akan salyasını sildi- ve soğuk maskesini tekrardan taktı.
"Bu araba sizin değil di mii? Ya da kiraladınız. Bu kadar zengin olmazsınız!!" diye hırladı Buğlem. E haklı kız hayalini kurup yattığı araba şu üçünden birinin yanii.
"Yoo. Niye kiralıcam. Araba benim. Ve kahretsinki o kadar zenginiz." diyerek sırıtan Cenk'e en tatlı bakışlarından birini atıp Cenk'e doğru koşmaya başladı. Evet Buğlem'de tatlı olabiliyor kssrmsnz.
Hepimiz Cenk'e sarılmasını beklerken ki Cenk'te bunu bekliyor olacak ki kollarını açarak Buğlem'i beklemeye başlarkeneee Buğlem Cenk'in yanından geçip arabaya sarıldı. Bu kadar dayanması bile mucizeydi.
Cenk, Buğlem'e şaşkınca bakarken Umay açıklama gereği duymuş olucak ki
"O araba Buğlem'in hayalini kurup yattığı arabada. Bide Buğlem arabalara karşı inanılmaz ilgilidir ondan böyle oldu "Dedi.
"Y-yanlız Cen-k...aahaha... Ko-kollarını açıp n-nasıl bekledin l-lan..ahahaha..." diye karnını tutarak gülen Doğukan'a ve ondan farksız durumda olan Arda'ya bakıp bende gülmeye başladım ve Cenk'in 10 numaralı 'sus keserim' bakışı Doğukan'lardan bana döndü.
"Neyse hadi binin arabayada yemek yiyeceğimiz yere gidelim." diyen Cenk'e arabaya yatıp sarılan Buğlem şaşkın bakışlarıyla
"Nasıl yanii!! Sen bu şahesere nasıl binebilirsin? Hiç utanman yok muu!!" dedi. Bu sefer hepimiz ona şaşkın bakışlarımızı yönelttik. O da toparlanarak
"Neyse tamam hadi cıvıtmayın " dedi. O kadar hızlı toparlanmıştı ki
"Bence direk filmlere yollayalım biz bunu. Baksana ani ruh değişimleri filan. 10 numara." demekten geri kalmadı Cenk. Buğlem'se ikinci ani değişimle
"Ya ben binememki arabaya!!!" diye bağırarak arabaya koştu.
"Niye binemiyomuşsun acaba?" diye alayla sordu Cenk'te. Ah bi bilseniz olayları .s.s
"Binemem işte. Yeminim var benim. Ya ayrıca geçende binmemiştim. Niye tekrar zorluyorsun!! Ayrıca sanane!!" diye çıkıştı Buğlem'de. Haklı kız dağılın..
"Ee kuzen sen o zaman Buğlem'le yürüyerek gelirsin. Senin arabayıda dönüştü alırız." dedi Arda. Allah'ım çocuk ne kadaaan mantıklı konuşuyor.
"Niye ben onunla beraber yürüyormuşum ya!"
"Şuan bir yemeğe çıkıyoruz benim partnerim Umay, Arda'nın Aden seninkide Buğlem olduğuna göre onunla gitmek senin 1.vazifendir kuzen kusura bakmican yanii.." diyerek sırıttı Doğukan'da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENARYO (DÜZENLENECEK)
Novela Juvenil...3 Yetim Kız Ve 3 Erkek.. Hayatları Bir Tiyatro Okulunda Birlesiyor. Kızların Hayali Sadece O Lanet Yetimhaneden Kurtulup Kendilerine Yeni Ve Güzel Bir Hayat Kurmaktı Ama Onlar Kendilerini Kıskançlık, Korku, Acı, Mutluluk Ve Aşk'ı Tüm Gerçekliğiyl...