"Gel seni ben severim"

464 50 21
                                    


Multimedia'da Doğukan.

Buğlem'den...

Cenk'in dediği şeyden sonra direk çalışmak için okuldaki bir tiyatro sahnesinin bulunduğu yere gittik.

"Şimdi üçe üçüz zaten her birinizi , birimiz çalıştırır." dedi Arda.

"Aynen.. Umay'ı ben , Aden'i Arda , Buğlem'ide Cenk çalıştırır" diyerek yanıtladı onu Doğukan.

Ama heey!!! Kimse niye bana fikrimi sormuyor.

"Ben bu hödükle çalışmam!!" diyerek karşı çıktım.

"Ben sana çok meraklıyım sanki. Tövbe tövbe geç kızım karşıma!" diye bağırdı mal.

"Hayır yaa!!" dedim.

2 dakika 58 saniye.... 2 dakika 59 saniye... Veee 3 dk !!

"Tamamm Buğlem sus artık. Hayatında toplasan bu kadar konuşmadın bee!" diye isyan etti Umay.

Evett tamı tamına 3 dakikadır dil döküyorum Cenk'le çalışmamak için ve o hödükse sadece beni izliyor. Ya ben konuşmayan kız 3 dakikadır konuşuyorum !!!

"Tamam o zaman şöyle yapalım siz karşımıza geçin bizde sizin karşınıza geçelim her birimiz karışık bir yüz ifadesi söyleyelim ve sizde onu yapın?" dedi mantıklı çocuk Arda.

O değildi bu aynı Aden ya. Neyse.

"Tamam" diyerek onayladık üçümüzde. Onlarda karşımıza geçti.

"Şimdi ımmm Umay! Senin bir kocan var ve sen kocanın seni aldattığını öğreniyorsun. Kocan eve geliyor ve kavga ediyorsunuz. O da sana seni sevmediğini annesinin zoruyla bunca sene sana katladığını vs..söyleyerek sana nefretini kusuyor. Tam o andaki yüz ifaden ?" dedi Doğukan. Umay'a döndüm ama o yüz ifadesi yapmıyor çığırıyordu.

"Laggn o kimde bana katlanıyor ben ona katlanıyorum bee!! Bide beni aldatmış gül gibi karısı evdeyken başka kadınlarlamı yatmış püüü onun meymeletsiz sıfatına!!!" diyordu. Doğukan bile gaza gelip

"Vay şerefsiz yaptığına bak. Güzelim karısını aldatmış. Nerde lan o !!" diyor. Ama artık buna ben bile gülerim..

"Ahahah hikayeyi sen uydurun. Ahah Şu haline bak. Bence Umay tamamdır" dedim.

Cenk , Arda  ve Aden'de benim gibi gülüyorlardı.

O değilde Cenk ne güzel gülüyormuş... Şu gülüşü duyan kız bile hemen aşık olur yani Allah için yakışıklıda çocuk..

Ne diyorum ben ya!!...

Doğukan'da olayı kavrayıp sakinleşti.

"Ya gaza geldim abii. Neyse ne de sen hala yüz ifadeni yapmadın ki Umay benide gaza getiriyorsun" diye Umay'a attı suçu.

"Hadi ben aldatıldım gaza geldim, role büründüm , yüz ifadesini yapmadım. Sana noluyor ?" diyerek konuşmayı bitirdi aslında Umay.

Doğukan'da " Tamam tamam yüz ifadesini yap hadi "dedi.

Umay'da böyle sinirli gözüken ama gözlerinden hayal kırıklığı okunan bir yüz ifadesi yaptı.

"Güzel " dedi Doğukan. Cenk'te bana dönerek..

"Şimdi sıra sende cadı.. Senden okuldan çıkmışsın ama o gün Umay'la Aden senden önce çıkmış. Yolda giderken bazı sesler duyuyorsun merak edip bakıyorsun ve Umay'la Aden'i sıkıştırmış üç kız onları tehdit ediyor ve biraz sonra kavga çıkıyor. Aden'le Umay sayıca az oldukları için onları yere seriyorlar o anki yüz ifadeni istiyorum"dedi.

SENARYO (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin