Buğlem'den...
Sabah , Ajdar - Şahdamar şarkıyla uyanmak kadar kötü bir şey ? (Ki bunu yapandan alacağım intikamım çok acı olucak) O da bugünün pazartesi olması!!
"Yine mi okull ya! Lanet olsun."
Homurdanarak yataktan kalktım ve banyoya gidip elimi yuzumu soğuk suyla yıkadım. Kendimede iki tokat attım. Başka türlü ayılamıyordum. Odama gidip beyaz şortumu ve kahverengi salaş üstümü giyindim. Kolumdaki siyah saati çıkarıp yerine beyaz saatimi taktım. Malum saatsiz bir Buğlem, oje sürmeyen Umay'a benzer.
Kızların odasına dalıp ikisinide uyandırdıktan sonra salona geçip oturdum ve kızları beklemeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra ikiside hazırlanmıştı. Umay koyu kot şort ve kırmızı bir kazak giyinmişti. Şort ve kazak? Tam Umay'lık. Aden'de mavi bir şortla sarı salaş sayılabilecek bir t-shirt giyinmişti.
"Vaayt! Çıtırlarıma bakın benim beea! Kimin kardeşleri yani" diyip sırıtarak ayağa kalktım.
"Seninde bizden aşağı kalır yanın yok maşallah."
"Aynen. Yanlız anlaşmış gibi şort giymişiz hepimiz." Umay'ın dediğinden sonra tekrar birbirimize baktık ve gülmeye başladık.
"Hadi hadi! Okula geç kalıcaz." dedim ve ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Aden ve Umay'da peşimden çıktılar ve okula yürümeye başladık.
Okula ulaştığımızda hemen sınıfa çıktık. Ama zaten bizim derslerimiz o üç ding- pardon insancıkla olduğu için onları beklemeye başladık.
--------35 dakika sonra--------
"Ee!! Nerde kaldı bunlar. Kalkıp gidicem valla!!" diye yakınan Umay'a bakarak seslice offladım.
"O nasıl offtu be bütün tükürük bezlerindeki tükürükler yüzüme sıçradı!"
"Ya! Sınıftaki herkesin eşletikleri geldi. Bir biz kaldık be sınıfta! Bak buraya yazıyorum bu salaklar bizi unuttu kesin!" dedim.
"Saçmalama" diyen Umay'a. 'Bakar da görürsün' bakışımı attım.
Koridordan koşma sesleri geldi ve sonrada sınıfı nefes nefese bir Doğukan...
"Hayırdır? Atlımı kovalıyor"
"Y-aa yokta- kızım bir dur nefes aliyim!" diyip masaya uzandı. O kendine gelirken Arda ve Cenk gayet normal bir şekilde geldiler ve Doğukan'ın halini görüp güldüler. Cenk;
"Harbiden koştunmu lan! Ahahaha.. Malmısın olum sen? Ahaha" dedi.
"Ya noluyor! Biri söylese artık" diyen Aden'e Umay'la beraber kafa sallayarak katıldığımızı belli etmeye başladık.
"Ya kızlar biz sizi unuttukta.s Ama yani aslında sizi unutmadık! Sizi çalıştırdığımızı unuttuk. Kantinde oturuyoduk." dedi sonunda nefesi düzene giren Doğukan.
Umay ve Aden'e döndüm ve yüzüme en gıcık gülümsememi yapıştırarak ' yine haklıyım biçızlar' bakışımı attım.
En sonunda Umay;
"Yuhh ama!! Balık hafızalımısınız siz! Nası unutursunuz ya!!" dedi.
"Ya deme öyle bak kalbimi kırıyorsun .s Ama bir dakika ya! Ben koşarak geldim sizi hatırlayınca. Arda ve Cenk yürüyerek gelmişler resmen. Adamların sülalesi rahaat!"
Araya girdim.
"Yanlız sizin sülaleler aynı." Biraz düşündükten sonra
"Tamam bende rahatım ama üç tane kızı burda böyle bekletecek kadarda odun değilim yani lütfen"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENARYO (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction...3 Yetim Kız Ve 3 Erkek.. Hayatları Bir Tiyatro Okulunda Birlesiyor. Kızların Hayali Sadece O Lanet Yetimhaneden Kurtulup Kendilerine Yeni Ve Güzel Bir Hayat Kurmaktı Ama Onlar Kendilerini Kıskançlık, Korku, Acı, Mutluluk Ve Aşk'ı Tüm Gerçekliğiyl...