Multimedia'da Umay'ın kıyafeti... :))Umay'dan...
Bugün okula gitmedik. Her günümüz ayrı rezil ya. En son Doğukanlar ve Enesler kavga etmişti. Haa? Siz bilmiyorsunuz tabi. Özetle şöyleki;
Buğlem'i fazla zorlamıştılar.Zaten arabadan dolayı Buğlem kötü olmuştu. Kriz geçirmeye başliyacağını anladığımız anda Aden'le birlikte onu tuttuğumuz gibi okula koştuk. Amacımız tuvalete götürmekti ama yok o bile bize fazla yani!!! Yolda Doğukan'larla karşılaştık ve Buğlem'i o halde görünce Cenk hemen ne olduğunu filan sordu. Yok bişe diyerek geçiştiremedik. Yani çalıştık ama olmadı! İzin vermediler gitmemize ve tekrar sordular. Bende zorla arabaya bindirmeye çalıştılar diyince. Aden'in öldürücü bakışlarına maruz kaldım.
Ondan sonra bunlar gidip birbirlerine girmişler biz o sırada tuvaletteydik ve Buğlem'le ilgileniyorduk. Geçen gün gelip bize bazı şeyleri açıklayan kız tekrar tuvalete geldi.
"Siz ne bok yediğinizi zannediyorsunuz ya!! İlk gün gelip Arda'ların grubuyla takılıyorsunuz. Sonrada onların baş düşmanları Enes'le !! Amacınız ne sizin ya! Gene birbirlerine girmişler!!"dedi. Wtf!!
"Hoop hoop ! Sakin ol.!! Bizim bir şeyden haberimiz yok düşmanları olduğunu bilmiyorduk. Hem niye kavga etmişlerki?" diye sordum.
"Bilmiyoruz ama kesinlikle sizinle ilgili."
"Ne ala-" demeye kalamdan tuvaletten çıktı. Bizde kendine gelen Buğlem'i aldık ve çıkışa doğru yürümeye başladık.
Bahçeye çıktığımızda bir daire oluşturulmuştu. Ama hiç takmadan ilerlemeye devam ettik. Ne yani?? Yanlarına gidip ayırmamızımı bekliyordunuz?? Bizmi dedik gidip birbirinize girin diye??! Cik cik cik...
Böyleydi işte...
Şuansa kızlarla koltuğa yayılmış (Buğlem başta oturuyor ben ona yaslandım ve Aden'de benim bacaklarımda yatıyor) bir şekilde film izliyorduk. Ve gülüyoruk jdjsk.
Niye korku filmi açalım ki?? Gülmek varken. Film bittiğinde saat daha 17:00'dı.
"Kızlar acaba diyorum ki biz artık şu intikam planını yürürlüğemi soksak?" dediğimde ikiside bana baktılar ve Aden söze başladı.
"İyide bize yardım edecek olan kişileri şuan yanımda göremiyorum? CAD yani?? "
"Sorun değil ya hatta bekleyin ben Doğukan'ı arıyım?" dediğimde ikiside gözlerini belertti. (Bizm okuldakilere sesleniyorum. Bu Eröl hoca içindi sjjdsk)
"Ne yani barıştın mı sana piç diyen biriyle? Hemde bu kadar çabuk??!" diye soran Buğlem'e kınayan bakışlarla baktım.
"Ya siz salak filan mısınız? Yanımda olmalı ki daha çok acı çeksin. Daha çok yalvarsın ve ben bunları gorebileyim? Are you okeeyyy??" dedim ama hala bana anlamayan bakışlarla bakıyolardı.
"Tabi siz anlamazsınız!! İçinizdeki tek kız ben sayılırım !! Tembel tenekeler!!"[bu da Şuleğ hocacığımıza gelsin( karne günü yaklasıyor sizi kınıyorum hocacıklarım!! 65 diye sözlü notumu olurr!!)]
İkisininde homurdanmalarını es geçerek telefondan 'sarışın' yazan yere basarak Doğukan'ı aramaya başladım. Saniyesinde açtı zaten.
"Alo?? Umay? Noldu? Bir şeymi oldu san--" diye sorularını sıralarken onu durdurdum ve
"Hayır ya? Bir nefes al. Ben sadece şu Aden için alıcağımız intikam yüzünden aramıştım seni ? Bugün gidiyoruz biz onun evine gelicekmisiniz?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENARYO (DÜZENLENECEK)
Fiksi Remaja...3 Yetim Kız Ve 3 Erkek.. Hayatları Bir Tiyatro Okulunda Birlesiyor. Kızların Hayali Sadece O Lanet Yetimhaneden Kurtulup Kendilerine Yeni Ve Güzel Bir Hayat Kurmaktı Ama Onlar Kendilerini Kıskançlık, Korku, Acı, Mutluluk Ve Aşk'ı Tüm Gerçekliğiyl...