Áron
Co to sakra mělo znamenat?! Jak to že jsme ho nechali uprchnout?!
Každopádně jedeme s Calem zpátky do Léta, kde se už budeme moct věnovat svým povinnostem a přípravou na Balai.
,,Prosím, co vám o mě řekli? Já se opravdu nic nepamatuju.'' řekl Cale.
,,Prý jsi chtěl zaútočit na Zimní princeznu.''
,,Proč proboha?!"
,,Na to jsem se tě taky chtěl zeptat. Opravdu si nic nepamatuješ?''
,,Ne, ani když se opravdu snažím.''
,,Ach.''
,,Kolik je to dní od doby, co jsem pryč?''
,,Dohromady čtyři. Ten den, kdy jsi odjel, pak co jsi se údajně pokusil zaútočit na princeznu, pak den, kdy nám to řekli a já se za tebou vydal a dnešek.''
,,A to jsem jako odletěl jen tak?"
,,Prý ses vydal za nějakým Zimním, který byl na trhu. Koupil tam jehlici do vlasů od jednoho skvělého zlatníka. Pak si ho všiml jeden bláznivý satyr a začal jančit. Stráž pak vyletěla, ale ten Zimní zmizel. Ty jako ovšem jel za ním, protože jsi asi viděl jeho auru.''
,,Možná to byl ten samý Zimní! Co to říkal? ,,A ty určitě víš, kdo je ten Letní. Ty víš, co udělal.'' Asi mě zná! A Dalnie taky. Mohla by mi pomoct. A taky ví, kdo je ten Zimní.''
,,A i kdyby to byla pravda, jak se s tou vílou spojíš?''
,,To domyslím později. ''
,,Došlo ti, že hraje celkem důležitou roli ve tvém plánu?"
,,Tak fajn. Spojím se s ní přes nějakého čaroděje.''
,,Nebo jí můžeš poslat zprávu přes sokola. Jsou rychlejší než poštovní holubi.''
,,Ale jak bude vědět, za kým má letět?"
,,Zapomněl jsi? Dokážu mluvit se zvířaty.''
,,Takže až budeme v Létě, tak si v Zeleném hvozdu promluvíš s nějakým sokolem a pak s mojí zprávou poletí k Dalnii a ta nám nejlépe řekne, kdo je ten Zimní. Pak si to s ním můžeme vyříkat a taky ho potrestat!"
A tak jsme to tedy uskutečnili.
Sokolovi jsem řekl, že se má s Dalnií vrátit do Zvěře rovnou ke Calovi.
Ve Zvěři do bylo poněkud náročnější. Všichni se Cala ptali, co se stalo a tak. Museli jsme s Calem nahlásit, že sem Dalnie přijede a taky jsme museli vylíčit proč. Pak jsme se oba vrátili do svých domovů a šli spát.
Abigail
Na mém balkóně přistál sokol. Pomalu jsem k němu došla. Měl na noze připevněný vzkaz.
Vzala jsem ho a přečetla si ho.
Bylo tam, že se má Dalnie dostat na tom sokolovi do Zvěře kvůli vyslýchání. O co, že to je kvůli mě.
Psal jí Cale. Ten letní, kterého jsem bodla do ruky. Řekla bych, že se mu Dalnie líbí.
,,Dalnie! Máš to zprávu od Cala!"
,,Co? Kde?"
,,Mám ji v ruce. Na." řeka jsem a podala jsem jí dopis.
Chvilku si to četla.
,,Já tam nechci jet kvůli nějakými blbýmu výslechu!"
,,Ale když tam nepojedeš, tak si budou myslet, že někoho kryješ. Budou tě stíhat. A taky se můžeš vidět s Calem, když tam pojedeš.''
,,A kdo to jako je?!" snažila se zapřít to, že se jí líbí tím, že si neuvědomuje, že vůbec existuje.
,,Přece takový ten vysoký elf. Delší, kudrnaté vlasy, rozkošný brunet. Hnědé oči tvaru mandle a opálená pleť. Určitě velmi svalnatý. A v uniformě stráže. Chlapi v uniformách se to přece líbí, ne?"
,,Přestaň mě takhle přemlouvat! Mě se nelíbí!"
,,Ale líbí.''
,,Ne, nelíbí.''
,,Jo, líbí.''
,,Ne!"
,,Tuhle tu dětinskou hádku s tebou nebudu vést. Pojedeš tam. A já pojedu s tebou.''
,,Ne, to nepojedeš!"
,,Ale ano. Taková křehká víla přece potřebuje ochranu.''
,,Já nejsem křehká!"
,,Tak fajn. Pojedu jako tvá osobní stráž a psychická podpora.''
,,Fajn.''
,,Ale nesmím jet jako já. Pojedu jako tvá vílí kamarádka z Jara. Obstarám si amulet na přeměnu a bude to. Budu vypadat jinak a taky se mi zjemní osobnost. Nebudu tolik agresivní.''
,,Dobrý plán.''
Od jedné namyšlené čarodějnice jsem za přemrštěnou cenu získala amulet.
Teď mám čtrnáct centimetrů. Jsem sice pořád černovláska, ale mám modré oči. Mám jemné rysy, ale pořad malý, špičatý nos. Teď ovšem ještě trošku menší. Mám dokonce i růžovoučké tvářičky. Vypadám podobně, ale jsem obecně ladnější a jemnější. Zmizely mi dokonce i jizvy.
Mám blankytná křídla a šaty stejné barvy, té samé, jako má amulet. Budu Aisha, vodní víla z Jara.
Beatris se k nám samozřejmě přidá. Přeměnila se taky na sokola. Poletím na ní. Mé sedlo na ni, když je drak přeměnila na ženské sedlo na ptáky.
Svou zbroj, luk, šípy a meče jsem si přeměnila na vzduchu. Vypadalo by dost divně, kdyby je nosila víla, která je o dost menší, než samotné zbraně.
Vydali jsme se na cestu.
Áron
Cale poslal holuba. V dopise stálo, že Dalnie už přiletěla, a dokonce ještě s jednou vílou z Jara. Jmenuje se Aisha.
Milý zlatí, omlouvám se za chyby, ale znáte to.
Doufám, že jste pochopily, že Cale Abigail neodhalí díky tomu, že se ji změnila osobnost, takže i aura.
Do konce nadcházejícího týdne hodlám vydat nejméně další dvě kapitoly.
Sbohem, mi drazý čtenáři, a Ať vás vždy provází štěstěna.
Ano, uhodli jste správně. Dívala jsem se na Hungry games.
P. S.: Spok s vámi, lidi.
ČTEŠ
Země ročních období
FantasyNa ostrově jménem Země ročních období jsou čtyři království: Jaro, Léto, Podzim a Zima. Předávají si žezlo vždy po čtvrt roku. A každé toto království má své vládce, kteří mají děti. Jednou z dětí Zimních vládců je také Abigail, velmi podivuhodná a...