Başlıyoruz

842 52 9
                                    



Of çok güzel bakıyor gözleri çok tatlı hele saçlar üf ayy noluyor?Gece kendine gel o senin abin sayılır ."Oo kızım yine daldın gittin." dedi Sude."Efendim Sude." diye cevap verdim."Oo kızım sen abayı yakmışsın." dedi Sude."Kızım saçmalam o benim abim sayılır."dedim."Hehe biz biliriz o abi ayaklarını." dedi Sude.Hikayenin ortasından başldım gelin size en baştan anlatıyım:Ben Gece 16 yaşındayım bir abim var ve klasik bi hayatım vardı. Ta ki o geceye kadar o gece hiç ağlamadığım kadar ağlamıştım. Babamın bizi yapa yalnız bırakıp gittiği o gece. Başkasına aşık olmuş öyle dedi halbuki düne kadar çok iyi bi hayatımız vardı. Sırf onun yüzünden uzun süre hayatıma kimseyi almadım.(GÜNÜMÜZÜ)"Ay kanka saçmalama kalk derse geç kalıcaz. "Dedim."İyi peki öyle olsun." dedi Sude. derse girdik yerimizi oturduk. Berfin le Melek yanımıza geldi. Sude Berfin ve Melek çocukluktan beri arkadaşlarım."Bugün hoca gelmeyecekmiş." dedi Melek ."iyi o zaman gelin kantine inelim." Dedim. Herkes tamam dedi ve kantine indik. " yavaş ya!" dedim ayı biri ile çarpıştık ."sende önüne bak o zaman. " dedi tanımadığım çocuk ."Lan salak sen çarptın." dedim . Elimden gelse bi kaşık suda boğacaktım çocuğu.sonra abim yanımıza geldi ve, bana çarpan çocuğa selam verdi abime döndüm ve soran gözlerle ;"Tanıyor musun bu salağı?" dedim .abim ters ters bakmaya başladı. "Gece terbiyeli ol o benim yakın bi arkadaşım artık bu okulda okuyacak " dedi abim."Oo deseniz bu sene çok eğlenicem."dedim sinsi bi bakış atım ."Merhaba ben Berk. "dedi çocuk."Merhaba bende Melek."diye atladı lafa Meleğe ne olduğunu anlamadım. Ama galiba Melek bu Berk denilen çocuktan hoşlanmıştı.

~Tek Gerçeğim ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin