Biz kantine doğru ilerledik ama Melek hayla Berkle konuşuyordu. "Ah Melek ah hiç değişmeyeceksin" dedi Sude. "Siktir et ya nerde yakışıklı hemen yavaşsın ben en çok Meteye üzülüyorum" (Mete ilk okuldan beri Meleğe aşık) "Mete geliyor çok üzülcek" dedi Berfin "selam kızlar napıyorsunuz Melek nerde ?"dedi Mete "Mete bence artık itiraf et ilk okuldan beri saklıyorsun bak kızın kaçıncı sevgilisi oldu"dedi Berfin "kızlar sizce zamanı mı ?" dedi Mete " Bence geç bile kaldın" dedim. "Tamam o zaman çağırın gelsin konuşalım"dedi Mete. "MELEKK GEL KIZ BURAYA"diye bağırdım. "Kızım sen ne zaman hanım efendi olmayı düşünüyorsun öyle ayı gibi niye bağırıyorsun?" dedi Sude. "Sanane kızım ağız benim ayrıca bu okuldakilere mi hanım efendilik yapıcam"dedim. "Kızın ne bağırıyorsun ya ayı gibi" dedi Melek "İyi be taktınız bana sizde"dedim tirpli bi sesle. Evet yıllardır beklediğimiz o an baklalım bizim salak kız ne diyecek. "Niye çağırdınız ne güzel konuşuyorduk berkle" dedi Melek. "Mete senle bişey konuşacak biz sizi yalnız bırakalım" dedi Berfin. (Metenin Ağzından) Of bi heyecan bastı yıllardır bekliyorum bu anı "Mete noldu"dedi Melek. "Melek b-be-ben" diye bildim sadece :/ "Evet sen" dedi Melek "Be-Ben sana aş-aşık oldum" dedim dedim sonunda dedim sonunda itiraf etim acaba ne diyecekti of of . "Mete ben seni arkadaş olarak görüyorum kusura bakma" dedi ve giti sadece arkasından baka kaldım. Ne yapacağımı bilmiyordum. (Gece nin ağzından) "Kızlar acaba ne oldu Mete ye bizim kız ne dedi acaba" dedim. aklımda deli sorular o gün öyle biti ne yanımıza Mete nede Melek geldi. Eve gitmek için abimi aradım bulamadım. Sora yanıma Berk geldi. "Hayırdır noldu" dedim kızım sakin olaya bi dövmediğin kaldı. "Abinin işi var ben bırakıcam eve veya neyse bin arabaya öndeki siyah olan"dedi Berk. "İyi tamam" dedim bozuk bi sesle Arabaya bindik yol boyu hiç konuşmadık. Bu sessizliği Berk bozdu. "Sen niye bu kadar atarlısın bi sakin ol" dedi Berk. Sanane lan demek isterdim ama hiç bişey demedim.Tam o an telefonum çaldı arıyan sude'ydi . "Efendim kızım noldu."dedim "Ay kanka biz olduk galiba" dedi Sude "Kızım ne diyorsun" dedim. Allah bir yine kimle sevgili oldu. "Ay kanka biz Yiğitle sevgili olduk ay aşırı mutluluyum."dedi Sude. Herbi salak bu kız ya sevgili yapmış boş boş mutlu olmuş. "İyi kanka hayırlı olsun ne diyim neyse ben kapatıyorum sana mutluluklar." "Kimdi o" dedi Berk.