Cevap vermedim.Boş boş baktım yüzüne yanıma oturdu.Soran gözlerle ona baktım.
"Sen kaç yaşındasın veya sınıfı mı karıştırdın abimin sınıfı bi alt katta"
"Yo burası benim sınıfım"
"Sen sınıfta kaldın demi yoksa abim kendinen küçüklerle takılmaz"
"Evet sınıfta kaldım. Ama iyiki kalmışım"
dedi.Cilveli bi sesle bu bana yürüyormuydu?
"İyi de sana yanıma otura bilirsin diye bişey demedim."
"Sormadım zaten sana boştu oturdum."
"İyi öyle olsun am-" derken hoca geldi.
"Günaydın"dersi anlatmıycam çünkü bende bişey anlamadım aklımda o düşünceleri biraz olsada atmıştım.
"Hadi gel sana bi kahve ısmarlıyım"
"Yok sağol"
"Hadi ya gel" dedi kolumdan tutup çekiştire çekiştire kantine indirdi.
"Ben kahve sevmem alıcaksan çay al"
"Kahve sevmiyen biri biz seninle baya iyi anlaşcaz" dedi ve göz kırptı.
hoşuma gitmişti. Bilmiyorum belki ondan hoşlanmaya başlamıştım.
"Bencede" diyip gülümsemedim
"Gamzen çok tatlı" Bügune kadar kimse bana bu kadar güzel bi iltifat etmemişti. Onla konuşurken o adam aklıma hiç gelmiyordu. Ne dur aşık falan mı oluyorum saçmalama Gece arkadaşsınız sadece bunu bu kadar abartama.
"Gece Gece" diye seslendi berk
"Efendim noldu "
"Sen iyimisin çok götü gözüküyorsun gel revire gidelim mi?"
" Yok hayır iyim ben"
Bi an yine aklıma o geldi.O an nasıl göründüğümü bilmiyorum ama galiba tam bi deli gibi görünüyordum.Bi anda yüzüm kireç gibi olmuş ve kaçmaya çalıştım.Of salak gibi görünüyordum. Of Berk hemen beni sakinleştirmeye çalıştı.
"İyimisin sakin ol yanındayım"
"İy-İyi-İyim uykusuz kaldım ondan galibа" dedim
"Tamam peki sen bana telefon numaranı versene gece merak ederim yazarım"
" Tamam yaz 0535-"
"Tamam yazdım hadi kalk ders başlayacak"
burayıda kısa kesiyorum çünkü diğer teneffüsler kantine inedim sınıftan bile çıkmadım. Eve yürüyerek gitim.
Eve gider gitmez odam çıktım.Yatağıma uzandım ve derin derin düşünmeye başladım.Telefonum çaldı arıyan berkti.
"Söyle neden ardın" oha ayı yavaş direk telefondan dövseydin.
"Kızım sakin ol Benim Berk kapıdayım aşağıya gelsene"
telefonu kapatım aşağıya indim.
"İyimisin bügün okulda çok kötüydün"
"İyim" dedim gülümseyerek
Sora bişey oldu bayılmışım. Gözlerimi hastanede açtım.Karşımda o vardı kesin hayaldir diye düşünüp gözlerimi binkere açıp açıp kapatım.
Oydu evet oydu birkez daha bayılmışım. Uyandığımda annem yanımda bişeyler anlatmaya çalışıyordu.Babam denilicek o şerefsiz geri dönmüş ve annemle barışmış
"AFETİN YANI ONU AFETİN"
"Kızım sakin ol o senin baban"
"ŞİMDİMİ GELDİ AKLINA BABAM OLDUGU BEN NELER ÇEKTİM HABERİ VARMI?"
"NEDEN GELDİ HANİ DELİLER GİBİ AŞIKTI NASIL BIRAKTI ONU?"diyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Neden geri döndü neden of of hayatımın içine sıçıp gitmişti şimdi neden geri geldi.
"Ya kızım takma ben affetim sende affet"dedi abim bunu abim dedi ya
"O NERDE KALICAK"
"Kızım sakin ol lütfen"
"Nerde kalıcak"
"Bizim evede" dedi abim
"Peki BENİ UNUTUN" ayrı bi eve çıkıcaktım. Buna suan kara vermiştim.
"Kızım ne demeye çalıştın"
"Duydun ne dediysem o unutun beni ayrı bi eve çıkıcam o evden gitse bile artık BEN YOKUM"
o girdi içeriye o an dünya sanki iki dakikalığına durdu sanki...