3. Bölüm

392 35 9
                                    

"SANANE"dedim.Biraz fazlamı sert çıkıştım.Sonuçta sadece bi soru sormuştu.Of ben niye bunu bu kadar taktım bilmiyorum.Ama bu bizim evin yolu degildi.

"Nereye gidiyoruz? Burası bizim evin yolu degil !"

Cevap gelmedi hemen telefonumu çıkardım.Abimi ardım çaldı çaldı ama kimse açmadı.

"NEREYE GİDİYORUZ"diye bağırdım.Yine cevap gelmedi sora yaklaşık 10 dk sora bi yerde durduk.

"İn"

"N'oluyor ya burası neresi"

"Çok konuşuyorsun"

"Neresi olduğunu söylemesen polis arıyorum." Cevap yine gelmedi.Telefonumu çıkardım ve hemen acil ara yerine girdim.Polisi aradım.

"Alo buyrun 155 Polis imdat"

"Beni kaç-" Telefonu elimden aldı.Ve hemen Telefonu kapattı.Naptığını sanıyordu abim nerdeydi ve bana ne olucaktı.Etrafıma baktım bomboş bi arazi sadece küçük bi kulübe. Napıcağımı bilmiyordum etrafa boş boş bakıyordum sora bi anda sesler gelmeye başladı.

"İyki doğdun Gece" ne yani hepsi bi doğum günü süprizi içnimiydi ben burda korkudan ölüyordum.Abim yanıma geldi iyiki dogdun minik fare dedi.Annem,Berfin,Sude,Melek,Mete ve tabiki Yiğit.

Hızlı geçicem doğum günümü kutladılar pasta falan yendi ve herkes evlere dağıldı.

Eve girdiğimde ölü gibiydim.Hemen odama çıktım yatağa buraktın kendimi sora telefonuma bi bildirim geldi. Hemen telefonumu elime aldım ve gelen mesaja baktım. Tanımadığım bir numara şöyle yazmıştı.

"İYKİ DOĞUDUN KIZIM"

Kimdi bu ve bana niye kızım diyordu.

Acaba o olabilirmiydi? panikle hemen Sudeyi ardım olanları anlatım oda şok oldu.

"Kimsin falan yaz of beyinim durdu kızım"

"Hayır hiç bişey yazmıycam engelincem eyer oysa" dedim ve telefonu kapattı aşırı korkuyordum.Ya karşıma çıkarsa of of tekrar yatağıma geçtim ve kulaklıklarımı taktım.Ve uyumaya çalıştım.

Sabah telefonumun alarımın çalışıyla yataktan kalktım. Hiç uyumadım ama hayla aklımda deli sorular kalkıp okul için hazırlandım.Abimin çağırışıyla aşağıya indim annem kahvaltıya çağırdı.

"Yok anne aç degilim"

"Tamam kızım okulda ye ama"

cevap vermeden dışarıya çıkıp abimi beklemeye başladım.5 dk geçmeden abim geldi arabaya bindik ve hiç konuşmadan okulun yoluna girmiştik.

"Abi dursana"

"Neden"

"Yuriycem biraz hem daha dersin başlamasına var"

"İyi peki geç kalma"dedi ve arabayı durdu bende indim ve kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım.Kafam çok karışıktı okula geldiğimde Melek yanıma geldi.

"Kızım noldu sana yüzün kireç gibi"

" Boşver beni senden naber dün Mete sana bişey diyecekti"

"Evet bana aşıkmış düşüne biliyor musun?"

"Kızım aşıkmış işte ne güzel onun bun peşinden koşmak yerine adam aklılı bi ilişkiye başla"

"Ay sanki senin çok düzenli bi ilişkin var sanki sürekli oo can denilen çocuğa bakıp bakıp duruyorsun"

"Kızım saçmalama ya!bir ABİM sayılır iki sadece gözüme hoş geliyor"

"O zaman sana yeni gelen çocuğu ayarlıyım"

"Ay boşver o konuları gel sınıfa çıkalım"

dedim ve sınıfa çıktık ben genelde en arkada tek oturuyorum.Berfin ve Melek yan yana oturuyor Sude büyük ihtimalle bugün yiğitle oturcak yerime geçtim hoca gelen kadar boş boş bi yeri karalıyıp durdum. Sora tanıdık bi ses;

"Defterden ne istiyorsun?" dedi Berk.

Kafam o kadar doluyduki sadece

"Ne" diye bildim

"Oo kızım ölmüşsün sen" diyip yanıma oturdu.

~Tek Gerçeğim ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin