Odadan çıktım ve kendi odama gitim yatağa uzandım ve arkadaşlarımı düşündüm.Sude,Berfin Melek,Mete
En önemlisi Mete acaba Melekle Mete nin arasında bişey oldu mu? Çok merak ediyordum.
(SUDENİN AĞZINDAN)
Gece gitmişti ama herşey devam ediyordu...
Yiğit ve ben hayla sevgiliyiz hata evlendik evet biraz erken ama beklemek istemedik ve hemen evlendik.Baya mutluyuz ama Geceden sonra biraz değiştim biraz kendi özüme döndüm diyelim.Gece biraz beni değiştiriyordu neyse gereksiz ayrıntıya girmiycem.Melek ve Berfin aynılar Mete'yi sormayın çünkü onu bende bilmiyorum çünkü kayboldu giti.
Melek ve Berfin sürekli beraber takılmaya başladılar bende arada bir onların yanına uğruyorum Melek ve Berfin ayrı eve çıktılara ve güzel bi üniversitede okumaya başladılar bende güzel bi okulda okumaya başladım tıp bölümünde.Ama biz Geceyi baya özledik arada mezarına başına gidip dertleşiyorum ona herşeyi anlatıyorum.Neyse benden bu kadar çünkü anlata bileceğim başka bişey yok...
~(Gecenin ağzından)
Gözlerimi kapatım ve derin bi uykuya daldım.
"Anne"
"Kızım"
Ağlak bi sesle
"Anne seni çok özledim"
Ağlayarak uyandım.
Kalkıp banyoya gitim kendimi toparladım.
Ve sahte bi gülüşle mutfağa indim. Kahvaltı hazırdı.
"Günaydın"
"Günaydın Gece"
Küçük bi sessizlik
"İyimisin?"
"İyim" dedim sahte bi gülüşle
"Degilsin"
"İyim"
"Anlat"
"İyim dedim neden üsteliyorsun?"
"Peki"
Kahvaltıya devam etik.Bi an dalıp gitim annemi düşündüm.O güzel saçlarını o güzel gözlerini annemin gözleri yeşildi.Çok güzellerdi...
~"Pişt"Berk bana bakıp anlam vermeye çalışıyordu.
Masadan kalkıp yanıma geldi.Ve beni kolların arasına aldı ve sarstı.
"Noldu ya"
"Kızım daldın gitin noldu"
"Annem"
Yutkundum
"Annem aklıma geldi"dedim buruk bi sesle
"Sarılmak ister misin?"
"Olur"
Sıkı sıkı sarıldık...