Bi iki üç dakika sessizlik oldu.
"Kimdi o"
"Bak şimdi sana bişey söyliycem ama sakin ol"
"Tamam"
"Şimdi annen varya"
"Ee annem"
"Annen"
"korkutuyorsun noldu anneme"
"Annen ölm-ölmü-ölmüş"
"Ne"
o an dünya başıma yıkılmıştı.Hiç bir şey söyliyemedim saddece ne çıktı ağzımdan
"İyimisin?"
olduğum yere çöktüm dizlerimi kendime çekerek oturdum 1 saat öyle boş boş duvar bakarak geçirdim.
Berkin sesiyle kafamı Berk'e çevirdim
"Bişey de bagır çagır ama bişey de"
yüzüne boş boş baktım
"Seni böyle görmeye dayanamıyorum"
"T-tamam"
"Bu gece gidicez canazaye ama kimseye görün miycez uzaktan bakıcaz uçak biletlerini aldım gece 4 uçak"
"Peki"
halsiz yıkılmış ve tükenmiş hissediyordum.
Bağırmak istiyordum ama yapamıyordum sanki sesim yok olmuştu hiç bişey yapamıyordum.Zar zor ayağa kalktım Berk'e tutundum.Beni salona götürdü ve koltuğa oturdum boş boş duvara bakıyordum.Ne olucaktı onu bir senedir görmüyordum ama onun varlığını hissetmek bile iyi geliyordu.Şimdi bana iyi gelen tek şeyde öldü abim ne haldeydi yıkılmıştır kesin ailemi tek tek kaybediyordum kendimi yanlız hissediyordum.1 saat boyunca hiç bişey düşünmeden boş boş duvara baktım o sırada Berkin gözü sürekli üstümdeydi.Saate baktım 10:20 saateler kalmıştı annemi görmem sonkez görmem çok canım acıyordu bagırmak istiyordum olmuyordu sesim çıkmıyordu bi anda ağzımdan bi kelim çıktı.
"Neden"
"Ne neden"
"Bunlar neden benim başıma geldi neden"
"Bilmiyorum"
"Senin yüzden beni bu eve tıktın bir sendir hizmetçi gibi kullanıyorsun hiç bişeye izin vermiyorsun neden he neden"yutkundum
"Beni neden kaçırdın neden bana bunları yapıyorsun neden senden ayrıldım diyemi eyer onun içinse beni aldatın bilem farkındamısın"
"İçini dök"
"Seni belki afederdim ama beni kaçırıp hayatıma sıçmasaydın"bu son cümlemdi
dizlerimi kendime çektim ve aglamya başladım.Napıcagımı bilmiyordum saddece aglamak istiyordum 2 saat boyunca ağladım gözlerim balon gibi olmuştu saat 12 olmuştu koltuktan kalkıp lavaboya gitim elimi yüzümü yıkadım aynaya baktım aynada baktığım kişiyi tanımıyordum boş boş aynaya baktım gözler şiş yanaklar bembeyaz vücudum baya degişmişti inçeçik olmuştum artık kendimi tanımıyordum bu kimdi...~Arkadaşlar kusura bakmayın geç bölüm atım🙏~